طالبان قندوز را به یغما برد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۵    ۱۳۹۴/۷/۸ کد خبر: 103314 منبع: پرینت

خبرنگاران حاضر در صحنه نبرد می گویند که در اثر چند حمله هوایی نیروهای آمریکایی به طالبان نزدیک به 20 نفر آنها کشته شده و تعداد بیشتری زخمی شده اند.

طالبان از میدان هوایی عقب نشینی کرده اند. اوضاع در داخل شهد به شدت خراب است و طالبان عصبانی تمام ادارات دولته، دفترها و انجوهای خارجی، رسانه های خبری و برخی منازل را غارت کرده اند و به چهار دره برده اند. طالبان خرج یک ساله خود را از کهندژ به یغما برده اند که این موضوع حمله دوباره آنها را در ماه ها و سال های آینده آسانتر خواهد کرد اما قندوز کماکان در دست طالبان قرار دارد.

همین اکنون نماینده های پارلمان مقام های امنیتی دولت را طبق قانون اساسی به خیانت ملی متهم می کنند و سر و صدا به شدت در جریان است.


مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درین زمان حساس این کمیشن کاران مقام های امنیتی را بخود مصروف کرده اند کاش این پارلمان مفسد هیچ نمیبود !

>>>   گروه طالبان به شدت ازسوی ستون پنجم که در بدنه حکومت وجود دارد حمایت می شود واز تمام اسرار حکومت با خبر هستند وگرنه چند نفر وحشی بیابان نمی تواند کاری از پیش ببرند ؛ طراحان اصلی جنایت پیشه ی طالبان با طرح ونقشه های مرموز و شیطانی ای اس آی کشور چتلستان برمسند حکومت تکیه زده وبه پشت نقاب طرفداری از حکومت ، مخفی و جا خوش کرده اند که می توان اسم آنرا آغای فلان وفلان وهرکسی که دلتان میحواهد بگذارید . تااین کرمهای موذی وخزنده ازبدنه حکومت حدا نگردد اوضاع کشور بهتر ازاین نخواهد شد ... بخشی ازحکومت وحشت ملی هماهمگ با طالبان عمل می کند وبا نقشه هانی این چنینی: که طالبان فلان جا را تصرف کرد وحکومت نتوانست مقاومت کند و... مهمات وامکانات را از دست حکومت خارج وبه اختیار طالبان قرار می دهند واگر باز هم ژنرال دوستم برای در هم کوبیدن این بیابان گر دان وحشی قد علم نماید باز می بینیم که ستون پنجم فعالانه وارد صحنه شده وتوطئه راه می اندازند و فریاد واویلا سر میدهند که ژنرال نسل کشی می کند و ...
(بنده خدا ) از ولایت میدان وردک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است