جشن آغاز سال تحصیلی هموطنان در ایران (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۴/۷/۸ کد خبر: 103307 منبع: پرینت

جشن آغاز سال تحصیلی مراکز آموزش پایه برای کودکان بازمانده از تحصیل مهاجر هموطن در ایران با حضور سفیر افغانستان در ایران برگزار شد.

به نقل از مشرق، مراسم جشن مراکز آموزش پایه برای کودکان هموطن بازمانده از تحصیل «یاران مهدی2» و «سید احمد خمینی» با حضور رییس سازمان محیط زیست ایران و سفیر افغانستان در ایران و جمعی از مسوولان وزارت خارجه و فرماندار شهر ری برگزار شد.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509300901531283.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509300901532270.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خــداوند احسان مردم ایران را اجـــــر عـطـا فرماید

>>>   ایران باید از ظرفیت این بچه و نخبه های ایرانی-افغانی که از این به بعد ایرانی خوانده میشه نه افغانی به نحو احسنت باید استفاده کنه

>>>   فرزندان کشور ما عاشق علم و تحصیل هستند اما شرایط مساعدی برای این امر ندارند. چه در داخل کشور و چه در خارج کشور با موانع متعددی روبرو هستند.

>>>   الحمدلله این از دستور رهبر حضرت آیت الله خامنه ای بود خدا ایشان را حفظ کند

>>>   بنده یک سوال از مهاجرین افغانستانی دارم. باید درافغانستان چه اتفاقی بیفتد تا شما به کشورتان برگردید؟این مهاجرت تا کی ادامه دارد؟

>>>   در جواب دوست ایرانی؛ اولا بروید این سوال را یک بار هم از مهاجرین بی حد وحساب هموطن خودتان در کشور های متعدد دنیا بپرسید....

>>>   باسلام خدمت شما دوست افغان
در مورد مهاجران ایرانی خدمت شما باید عرض کنم که(البته با این فرض که مهاجرین افغانستانی ومهاجرین ایرانی به هم ربط دارند وما باید در مورد مهاجرین خودمان باید به شما حساب پس بدهیم)مهاجرین ایرانی به قول شما بی حدوحساب اکثرا افراد تحصیلکرده ونخبه ویا سرمایه دار هستند که به اعتراف شما در کشورهای متعدد حضور دارند ونه در یک کشور خاص که البته کشورما از مهاجرت ایشان ضرروزیان زیادی دیده و می بیند وآرزوی قلبی ما بازگشت ایشان می باشد ولی در مورد مهاجرین افغان چه؟کدامیک از این میلیونها مهاجر شما نخبه وتحصیلکرده ویا دارای ثروت و سرمایه بودند وقتی که به ایران آمدند؟کدام مهاجر ایرانی به صورت قاچاقی وغیرقانونی مهاجرت کرد ولی درمورد مهاجران افغان چه؟از این پنج میلیون مهاجر افغان چهار میلیونشان غیرمجاز هستند.مقایسه در مورد مهاجرین افغانستانی وایرانی احتیاج به بحث گسترده وزیادی دارد که در این مقوله نمی گنجد.لطفا کمی واقع بین باشید و انصاف داشته باشید.

>>>   امسال آقای خامنه ای دستور داده ای بچه ها افغانستانی بی مدرک هم مکتب راه بدن.خدا حفظش کنه که ای کار اسلامی انجام داده.
نصیبه حسینی ولایت اصفهان ایران

>>>   در جواب دوست بالایی افغانی باید دلیل واقعی چیزی رو بیان کنم که باعث ناراحتی دوستان مهاجر میشه پس بیشتر ادامش ندین

>>>   خوب است روابط دو کشور برادر حسنه میباشد انشاالله مهاجران پیشرفت کنند و فرزندانشان معلم مهندس داکتر شوند و مدارج علمی را طی میکنند

>>>   نباید کاری کرد که اتباع بیگانه غیر قانونی به انجام و ادامه کار های غیر قانونی خود تشویق شوند.. قانون شکن ها باید مجازات شوند...

>>>   سلام .در جواب دوست ایرانی؛ من حیرانم یعنی شما روزنامه هیچ نمی خوانی یعنی اخبار هیچ گوش نمیدهی تلویزیون هیچ نگانمی کنید سایت های اینترنت را هیچ نگانمی کنی تا حال شده که روزی باشد در افغانستان حد اقل 20 نفر در روز کشته یا مجروح نشده باشد پس در چنین کشوری چطور میشود امید داشت ؟؟؟؟ .
طاهر

>>>   متاسفانه بسیاری ازمدارس به ثبت نام اقدام نکردندخواهرزاده من هم ازاین افراداست...
شیوا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است