دیدار وزیر خارجه کشور با وزیر خارجه عربستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۴    ۱۳۹۴/۷/۸ کد خبر: 103290 منبع: پرینت

عادل الجبیر وزیر خارجه کشور شاهی عربستان سعودی، در حاشیه هفتادمین نشست مجمع عمومی ملل متحد با صلاح الدین ربانی وزیر خارجه ملاقات نمود.

نخست، وزیر خارجه در پیوند با حادثه اخیر در مراسم حج که باعث شهادت صدها تن از حجاج گردیده است، ابراز تاسف نمود و به وزیر خارجه عربستان سعودی تسلیت گفت.

وزیر خارجه، در ادامه صحبت اش، در مورد اوضاع کشور و تلاش های صلح حکومت افغانستان، به وزیر خارجه عربستان سعودی معلومات ارایه کرد.

سپس، وزیر خارجه عربستان سعودی همکاری نزدیک با افغانستان را در سیاست خارجی آن کشور با اهمیت خواند و اظهار داشت که عربستان سعودی از تلاش های صلح حکومت افغانستان حمایت نمود و آماده است در ساحات مورد نیاز با افغانستان همکاری کند.

در ادامه این ملاقات، وزیر خارجه جمهوری اسلامی افغانستان خواهان همکاری عربستان سعودی در زمینه صدور ویزا آن کشور برای کارگران افغانستان گردید. در پاسخ، وزیر خارجه عربستان سعودی پیشنهاد نمود که وزارت های کار دو کشور در این زمینه باهم تماس برقرار نموده و چهارچوب همکاری را به بحث گیرند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با وزیر ظالم سقوط سعود دیدار شد آیا ؟

>>>   ...چه تسلیتی ؟؟؟!!! وهابی های آل سعود خود قاتل حاجیها هستند ؛ آغای صلاح الدین به قاتل حاجیها تسلیت می گوید !!! آل سعود که در سوریه وعراق ویمن شکستهای خفت باری را متحمل گردیده اند ودنیارا تیره و تار می بینند ، قدرت تشخیص را از دست داده مانند حیوان هار ، دیگر هیچ چیزی سرشان نمی شود ،خودی وغیر خودی همه را به یک نگاه دیده و انتقام شکستهای خود را از حاجی ها گرفتند، در ایام حج در شب وروز عید قربان که باید مسلمانان جشن وسرور داشته باشند ، محمد بن سلمان وزیرجنگ و دیوانه وروانی آل سعود در یمن مجلس عروسی را بمباران نموده و بیش از دو صد نفر زن و مرد وکودکان را به خاک وخون کشید ... وشاهزاده متکبر وخود خواه وتن پرور دیگری از ایشان با ماشین برای رمی جمره به ( منا )حاضر شد تا رمی جمره نماید وبه نماد شیطان از داخل ماشین سنگ پرتاب نماید غافل از این که خود شیطان مجسم است وبا کار رزیلانه ی که انجام داد نزدیک به پنج هزار حاجی بی گناه را مظلومانه به کشتن داد ، چون به خاطر همین تنبلی وتن پروری این مردک ، عمال آنها راه ها را بر حاجی ها می بندد ودر نتیجه راه برای حاجی ها باقی نمی ماند به جز یک راه باریک، که در اثر از دحام عده زیردست وپا می شوند اما کسی به داد آنها نمی رسند، به دلیل این که نیروهای زبده وکار کشته که تجربه کافی از سنوات قبل در امور اداره حجاج داشت ، آل سعود یا آنهارا برای کشتار مردم مظلوم یمن گسیل داشته و نیروهای مجرب وجود نداشته و یا اگروجود داشته تعمدی در کار بوده که به حاجی ها کمک نکرده وبلکه تانزدیک سه ساعت نظاره گر حاجی بوده که مهمانان خانه خدا در کنار خانه خدا زیر شلاق سوزان آفتاب پنجاه ودو درجه از ضعف وگرما وتشنگی جان به جان آفرین تسلیم می کنند و در نتیجه فاجعه به بار می آید که در تاریخ برگذاری حج بی سابقه بوده و درخت لعن و نفرین ابدی را برای آل سعود به ثمر می نشاند . خداوند بزرگ آل سعود ،این یهودی های مسلمان نما را لعنت کند ... چطور نیرو و ماشین کشتار بر ضد مردم یمن می توانند آماده نمایند وشب و روز بر سر آنها وحتی در ماهها ی حرام که کفار زمان جاهلیت قریش حرمت آنهارا نگه می داشتند ولی آل سعود کافر حرمت این ماه را شکسته ، بمب وموشک می ریزند ، اما نمی توانند نظم وامنیت مهمانان خانه خدا تأمین نمایند ؟!!! ویا نمی خوهند تأمین نمایند ؟؟؟ وتأسف بار تر از همه اینها این است ربانی چاپلوس ومتملق برای این که مبادا آل سعود دالر های خود را قطع نماید، به جای این که در مقام باز خوست از آل سعود آنهارا به خاطر تقصیر که نموده اند مورد سوال قرار دهد به قاتل حجاج تسلیت هم می گوید!!! وا أسفا ... شاید استخوانهای استاذ بر هان الدین ربانی از این کر پسرش در قبر لرزیده ونفرین نثا ر این آدم نموده باشد...
( بنده خدا ) از ولایت میدان وردک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است