رزمایش ارتش هند در جبهه غربی
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۴    ۱۳۹۴/۷/۷ کد خبر: 103261 منبع: پرینت

آو ایندیا، هند در راستای راهبردهای جنگی خود، رزمایش نظامی بزرگی در جبهه غربی خود در ایالت راجستان در ماه اکتبر و نوامبر برگزار خواهد نمود.

بنابر گزارش تایمز آو ایندیا، لشکر 21 ارتش که یکی از سه لشکر ضربتی هند می باشد در محور این رزمایش است که در قالب بخش های زرهی، توپخانه ای و پیاده نظام در این مانور نظامی شرکت خواهد نمود.گزارش ها حاکی از آن است که تاکتیک اصلی رزمایش، انجام عملیات سرعتی و حملات سنگین در خاک دشمن خواهد بود.

اخیرا نیز رییس ارتش، ژنرال دالبیر سینگ سوهاگ (General Dalbir Singh Suhag) گفته بود که راهبرد عملیاتی نیروهایش، ضرورت آمادگی برای جنگ های با ماهیت کوتاه و سریع می باشد. قرار است در این رزمایش بیش از سی هزار نیروی نظامی، صدها فروند تانک های جنگی T-72 و T-90S، سلاح های توپخانه ای و سیستم های موشکی (که همگی توسط ماهواره ها، پهبادها و رادارهای هوایی حمایت می شود) مورد استفاده قرار گیرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   صــد ها چیــــــن تانک اما یک فروند طیاره نیست وچند فروندراکت باشد که روزی جنگ پاکستان وهند شروع شود اینبار افغانستان هم یکجابا هند اشرارستان را ازنقشه پاک بسازند بلوچ هایش مستقل شوند باقی اش همه در تصرف هند باشد

>>>   آفرین به هندوستان شاید تن چرکستان را بلرزاند و دست از دخالت به امور کشور همسایه بردارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است