در سقوط قندوز، استخبارات منطقه دخیل بود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۱    ۱۳۹۴/۷/۷ کد خبر: 103218 منبع: پرینت

شهر قندوز بطور کامل به دست طالبان سقوط کرد.

کاری که گلاب منگل شروع کرد، بخش دیگر جناح حاکم منجمله عمر صافی والی قندور خاتمه داد.

منابع محلی امنیتی در ولایت قندوز تایید کرده اند که ناوقت روز دوشنبه شهر قندز به طور کامل به دست طالبان سقوط کرده است. این منبع که نخواست نامش فاش شود به رادیو آزادی گفت: نیروهای افغانستان نیز از این شهر بیرون شده اند.

در این حال وزات دفاع افغانستان می گوید: در عقب حمله، صدها مخالف مسلح بالای شهر قندوز، دست های بزرگ منجمله استخبارات منطقه دخیل است.

دولت وزیری معاون سخنگوی این وزارت گفت: در میان هر ده مخالف مسلح که بالای مناطق مختلف افغانستان حمله می کنند، تا 5 جنگجوی خارجی حضور دارد.

شام روز دوشنبه روزنامه های آلمان از تصرف کامل قندوز خبر می دهند، تمام پایگاه های نیروهای ارتش آلمان که برای حفاظت قندوز بود امروز به دست طالبان افتاده است.


محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   استخبارات منطقه می آید و رئیس استخبارات قندز فه کابل فرارمیکند

>>>   پاکستان افغانستان را دوباره اشغال خواهد کرد. بد هم نیست چون لااقل آرامش برقرار میشود. این است عاقبت ملتی ذلیل که مستعمره امریکا شدن را و غلامی امریکا را افتخار میدانست و منتظر مرفوع شدن مشکلات خود از طریق امریکا بود. کس نخارد پشت من _ جز ناخن انگشت من.

>>>   در سقوط قندوز فروختتن دند غوری رول مهم دارد .
زره

>>>   ...در قضیه سقوط قندز و منهدم کردن ادارات مدنی و نظامی قندز و همچنان رهائی زندانیهای زندان ولایت غزنی از طرف شخص اشرفغنی و هواداران خائن آن پلان گذاری، طرح و عملی شد شما اگر خوب درک نمیکنید باید از اتفاقیه ننگین { دندغوری} ولایت بغلان مغز تان را روشن بسازد.

>>>   آب در کوزه و دما گرد جهان میگردیم خود والی از ار گ دستور تر ک کندز را میگیرد وتحویل طالبان میدهد آنوقت میگویید استخبارات کشور خارجی برادر خودرا فریب میدهی یا مردم را بخدا شما اگر کمک نکنید بیگانه هیچ غلطی نمی تواند بکند خود دولت مزدور بیگانه است فردا نوبت پروان است و پس فردا کابل
بینام از وردک

>>>   بــــه (پاکستان افغانستان را دوباره.....
پشت ترا حتما پاکستان خراشیده این مشکلات گذرا است عاقبت ما پیروز واشرار وپاکستان شکست !

>>>   خداوند سخنگویان بخصوص سخنگویان وزارت داخله و وزارت دفاع را با اینقدر دروغهای شان «گنگه» کند!!!! دولت وزیری که تو بگویی کدام کشف بزرگی کرده باشد دستهای استخبارات منطقه را در سقوط کندز دخیل میداند!!!‌ این اقا باید بداند که پاکستانیها مستقیم با تو میجنگند وتو میگویی که اسخبارات منطقه ...آقای وزیری شما و سایر مسیولین وزارت دفاع باید ظرفیت نابود ساختن دشمنان را که بر افغانستان تهاجم میکنند- صرف نظر از اینکه پاکستانی باشد یا ایرانی یا افغان - در خود ایجاد کنید!!!! ...و این گله و گله بازیهای ... را بوقت دیگر بگذارید!!!!!!!
یک عاشق کندز و خان اباد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است