گناه ما این است که فرزندانمان را به تل آویو نمی فرستیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۱    ۱۳۹۴/۷/۷ کد خبر: 103205 منبع: پرینت

عبدالحلیم نظر زاده معاون سابق وزارت دفاع تاجیکستان در جمع افراد همراه خود در دره رامیت سخنرانی نموده است. یکی از نزدیکان عبدالحلیم بخش هایی از این سخنرانی را در وبلاگ شخصی خود درج نموده است.

عبدالحلیم در این سخنان اظهار داشته است: ما برای مبارزه با ظلم و جور حکومت قیام کرده ایم. این حکومت ضد دین است، ضد خداست، ضد مردم است. ما سالها برای اصلاح امور در این حاکمیت تلاش نمودیم اما همه تان دیدید که این وضعیت اصلاح شدنی نیست. برادرم جنید اله می داند که ما چگونه به نیروهای دمکراسی خواه، فعالین اسلام گرا و فرماندهان بدخشان و ... به صورت پنهانی کمک می کردیم. یتیم اف امروز برای ما پرونده سازی کرده است. گناه ما حمایت از مظلومین است. حمایت از جوانانی است که می خواهند رای بدهند. آزادانه انتخاب کنند. حجاب داشته باشند. به مسجد بروند. نقد کنند و آزادی بیان داشته باشند.

وی از اعزام فرزندان سران دولتی تاجیکستان به اسراییل پرده برداشته افزود: گناه ما این است که سفیر آمریکا را برای ضیافت به منزلمان دعوت نمی کنیم. گناه ما این است که فرزندانمان را برای سفر تفریحی به تل آویو نمی فرستیم. گناه ما این است که می گوییم باید مستقل باشیم.

وی در واکنش به موضوع داعش گفت: این حکومت تروریست است. من دلم برای امثال عمر بابا جان ها می شوزد. عمر بابا جان برای گذاشتن محاسن باید کشته شود. این معنای واقعی تروریسم سازمان یافته است. این حکومت روی داعش را سفید کرده است. البته بگویم که داعش یک گروه خون آشام متحجر و ضد حقیقت اسلام است. ما نه این حکومت را می خواهیم و نه تروریسم داعشی به نام دین.

وی در ادامه اقزود: مردم شریف و مظلوم تاجیکستان بدانند که ما قیام نکردیم مگر برای احیای حقوق قطعی و انسانی ملت تاجیک. آنها مرا تهدید کرده بودند که می کشیمت. مرا بکشید. ما یا پیروز می شویم و مردم بیدار تاجیکستان موفق خواهند شد و یا در این راه شهید می شویم. در هر دو صورت پیروز خواهیم بود. امروز ما در محاصره هستیم. هلی کوپترهایی که تسلیحات برای نیروهای ارتش می فرستادند دارند گروه گروه جنازه بر می گردانند. ما انتقام مظلومان را از شما خواهیم گرفت. اما اگر از این محاصره بیرون نیامدم به جوانان و نوجوانان تاجیک بگویید حلیم قیام نکرد مگر برای مقابله با طاغوت. بپا خیزید و نگذارید تا خون های ریخته شده توسط این حکومت ناکارآمد ظالم و وابسته به آمریکا و انگلیس با سکوت شما تداوم یابد.

و السلام علیکم و رحمه اله و برکاته".

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس جمهور...تاجکستان ( رحمانف) 25 سال است که رئیس جمهور است. پس فرقش با حکومت شاهی چیست ؟

>>>   متاسفانه حکومت های آسیای میانه خصوصاسران آن همانندامام علی رحمان عضوکاجی بی هستند.امامعلی رحمان درزمان شوروی عضوهیئن مرکزی حزب کمونیست بوده .ومتاسفانه روسیه وبرخی کشورهای فارسی زبان ازاوحمایت جدی می کنند.
شیوا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است