عکس: چُرت زدن هنگام سخنرانی اوباما
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۵۸    ۱۳۹۴/۷/۷ کد خبر: 103203 منبع: پرینت

چُرت زدن هیات همراه باراک اوباما در هنگام سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509290326433933.jpghttp://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509290326434705.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دوستان !
انها در فکر ان اند که در فا صله دو جلسه سازمان ملل متحد چه دروغ های برای مردم جهان کفته اند چه را نگفته اند . کفته ها را تکرار نکنند ونا گفته هارا یاد اوری نما یند .زیرا قبل از جلسه همآ هنگی نداشته اند .حکومت امر یکایگانه کشور ظا لم در جهان است عراق . لیبیا مصر یمن سوریه افغانستان را روزانه بخاک وخون می کشند . ولی ابراز می دارند که ما علیه تر وریستان مبارزه می نما هیم . در حالیکه روزانه به د ها جوره لباس سیا داعشی را در (.......) توسط خیاطان می دوزند .
ک.م از کابل

>>>   چون خود این ها میدانند که اوباما غلام یهود است و کدام کاره ای نیست. پس هر گپ مزخرف که خواهد بگوید که کدام ارزشی ندارد.

>>>   آن ها به همین دلیل کامیابهستند که در هرمورد دقیق فکر میکنند بعد عمل میکنند شاید همین لحظه جان کری در مورد قندز فکر کند!

>>>   برای جان کری قندوز و دنیای مسلمانان کوچکترین اهمیتی ندارد او فقط خوش است که دوستان سعودی داعش قطر ترکیا اش توانسته دنیای مسلمین را نابود کند و افغانستان عراق یمن سوریا لیبیا لبنان بحرین نیجریا همه را کشت و کشتار کند و سرزمینشان را با خاک یکسان کند و بعد در رسانه هاشان اسلام و مسلمانان را قومی جاهل و تندخو و بدوی نشان دهند و بگویند سرزمین مسلمین خراب و سرزمین های ما آباد است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است