اسلام بدون‌ شلیک‌ اروپا را فتح‌ می‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۳۴    ۱۳۹۴/۷/۷ کد خبر: 103196 منبع: پرینت

اندیشکده آمریکایی «گیت استون» در گزارشی پیرامون «بحران مهاجران در اروپا» نوشت: اسلام بدون شلیک گلوله اروپا را فتح خواهد کرد.

اندیشکده یاد شده در این زمینه نوشت: سیاست خارجی شکست خورده اروپا و آمریکا تحت ریاست اوباما باعث شده اعراب به فکر طغیان افتاده و رژیم‌های حاکم بر خود را در هم شکنند. سیاست‌های خارجی شکست خورده اروپا و آمریکا اعراب را در برابر داعش جنایتکار رها کرده و این باعث سونامی پناهندگان و ضرب و شتم قرار گرفتن آن‌ها در دروازه‌های اروپا شده و البته باید به آن‌ها نبردهای نیابتی جمهوری اسلامی ایران را نیز افزود.

به گزارش فارس: این اندیشکده که همواره سیاست‌های ضد اسلامی را سرلوحه خود قرار داده است، در بخش دیگر با حمایت تمام قد از رژیم اسراییل نوشت: یکی از مهمترین مشکلات ما وجود اعراب ساکن اسرائیل و حکومت خودگردان فلسطین است. البته هرچند که این قرصی تلخ برای خوردن است اما در حال حاضر به خاطر وجود اسرائیل در امنیت بسر خواهیم برد. همچنین آن چه برای ما آشکار می‌باشد این است که اگر موجودیت اسراییل در معرض خطر قرار گیرد آن موقع سرنوشت ما نیز به خطر خواهد افتاد. از سوی دیگر نادیده گرفتن تلاش‌های اسرائیل در نبرد علیه تروریست‌ها و مخالفت با توافق هسته‌ای ایران موردی خوشایند نیست. اما «فدریکا موگرینی» رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اقدامی اعلام کرده است که اروپا تصمیم گرفته کالاهای ساخت شهرک‌های اسرائیلی را با علامت ویژه (نوعی اقدام تحریمی، تنبیهی) متمایز کند.

گیت استون در بخشی دیگر و در تلاش برای جا انداختن عدم اعمال فشار بر رژیم اسراییل برای حل بحران قدیمی منطقه نوشت: ‌در مجموع فشار غرب بر اسراییل و فلسطین برای ایجاد کشور مستقل فلسطین قابل درک نیست. هر کس که حداقل در خاورمیانه زندگی کرده باشد می‌داند کشمکش بین اسراییل و اعراب با تعدادی سند بی محتوا و بی معنی بی‌فایده و حتی خطرناک است و این برای ما و البته اسراییل خطرناک است. در مجموع یافتن راه حل در این مساله نیاز به صد سال زمان دیگر دارد.

در بخشی دیگر از این گزارش و در تلاش برای وارد کردن ایران در بحران‌های مطقه آمده است: همه شواهد و قرائن حکایت دارند که بحران خاورمیانه نتیجه اهمال اروپا و آمریکاست و این تازه آغاز راه است زیرا با ادامه سیاست‌های اشتباه اوباما ایران می‌تواند به میلیاردها دلار مسدود شده خود به طور مستقیم دست یابد و این کشور نیز گروه‌های اسلامی را برای انجام نبردهای نیابتی حمایت کرده و در نتیجه به طور شتاب آلودی خاورمیانه به طور کامل نابود و بخش‌های زیادی از آفریقا نیز از بین می‌رود.

گیت استون در خاتمه نوشت: با این وضعیت موج آوارگان افزایش خواهد یافت و بهای آن‌را باید اروپا پرداخت کند که درحال حاضر نیز با مجموعه‌ای از آوارگان مواجه شده است و هیچ برنامه‌ای برای مقابله با آن ندارد و سرانجام پیش گویی «معمر قذافی» درست از آب خواهند آمد که گفته بود: «اسلام بدون شلیک گلوله‌ای اروپا را فتح خواهد کرد.»

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عساکر غربی های بیشرف کشورهای اسلامی را شخم زده و میلیونها مسلمان را در عراق و افغانستان و لبنان و غزه و سوریه و لیبی و بحرین و یمن کشته و خونشان را ریختانده اند و حالا در عوض عذرخواهی برای این جنایات ایران را که بالای کدام کشوری یک تیر هم فیر نکرده متهم می کنند! آیا این غربی ها مغز ندارند یا مردم را چون خود ... فرض می کنند ؟

>>>   ایالات متحده امریکا کشورخودش را همه مهاجر تشکیل داده و امروز هم ازپشتی بانی خوب مردمی برخورداراست که همین امر سبب ابرقدرتی ویکه تازی در روی کره زمین شده ومورد تهدید ازسوی مهاجرین کشورخود هم قرارنگرفته .
م.ص

>>>   بنده صد فیصد با نظردهنده اول هم عقیده میباشم واقعا امروز غرب از حقوق بشر دروغ میگوید و به نعع خودش سو استفاده میکند و کرده است و دنیا و بلاد اسلام و مسلمانان را با دوستان داعشی و سعودی اش به خاک و خون و عزا نشانده است خداوند خودش جواب ظلمشان را بدهد باز از میانشان روسیا کمی بهتر است و الحمد الهی ایران هم یار جبهه مقاومت اسلامی بوده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است