رییس جدید کمیته امنیتی شورای ولایتی تعیین شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۴/۷/۶ کد خبر: 103152 منبع: پرینت

جلسه نوبتی شورای ولایتی به ریاست حاجی کامران علیزایی رییس شورای ولایتی با جمعی از اعضای شورای ولایتی برگزار گردید.

جلسه ابتدا با کلامی چند از آیات الهی توسط عبدالرحیم صالحی رییس کمیته ضوابط اخلاقی شورای ولایتی آغاز گردید.

سپس حاجی کامران علیزایی رییس شورای ولایتی از خدمات شایسته و تلاش های بی دریغانه نیروهای امنیتی اظهار سپاس و قدردانی نمود و افزود: نیروهای امنیتی تمام تلاش های خود را جهت تامین امنیت و برقراری نظم تلاش نموده اند و این کارشان قابل تحسین است. در ادامه در مورد پلان کاری شورای ولایتی صحبت نموده و خواهان توجه جدی اعضای شورای ولایتی به مشکلات مردم گردید. در ادامه اعضای حاضر در جلسه هر کدام در مورد تلاش های نیروهای امنیتی در ایام عید و مشکلات موجود در جامعه صحبت نموده و عملکرد نیروهای امنیتی را مورد ستایش قرار دادند.

در آخر شورای ولایتی حسب لزوم دید در جلسه خود فیصله نمود تا داکتر مهدی حدید به صفت رییس کمیته امنیتی و امور ولسوالی های شورای ولایتی به عوض رییس اسبق آن عبدالرحمان پدرام مقرر گردد. چرا که در این مدت داکتر مهدی حدید در شورای ولایتی شخص پرتلاش و خادمی بوده و صادقانه در راه خدمتگزاری برای مردم کار نموده است بدین وسیله موصوف لیاقت و شایستگی داشته و می تواند خدمات خود را از این طریق بیشتر برای مردم این جامعه ارایه نماید.

از این رو شورای ولایتی در جلسه نوبتی خود تصمیم گرفت تا موصوف را به صفت رییس کمیته امنیتی و امور ولسوالی ها معرفی نماید و مکتوب معرفی موصوف به اداره های امنیتی و ذیربط جهت همکاری های همجانبه با داکتر مهدی حدید رییس جدید این کمیته ارسال گردید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شورای ولایتی ! گفته نه شده کدام ولایت منجمله از ۳۴ ولا یا ت ؟
لغما نــي

>>>   بلی واقعن هم با چنین ریٔس بی سواد ... شورای ولایتی کامران علیزایی خوب به غم مردم هرات هم هستن
مسعود هراتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است