مذاکره کری و لاوروف در باره سوریه
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۳۴    ۱۳۹۴/۷/۶ کد خبر: 103133 منبع: پرینت

وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا در دیدار خود پیرامون راه های حل بحران در سوریه و مقابله با تروریست های داعش به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، «سرگئی لاوروف» و «جان کری» وزیران امور خارجه روسیه و آمریکا در دیدار امروز خود درباره تلاش های در جریان برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه و راه های حل بحران در این کشور به گفتگو پرداختند.

لاوروف در این دیدار گفت: مسکو و واشنگتن متمایل به همکاری با هدف حل بحران در سوریه هستند.

وی ادامه داد: ما با کمک دفاتر دیپلماتیک خود تمایل به همکاری با یکدیگر داریم. به عقیده من هرچه این مسائل بیشتر به صورت منظم و در سطوح عالی مورد بحث و بررسی قرار گیرند، آسان تر می توانیم مشکلات دشوار آن را حل و فصل نماییم.

وی در ادامه از ابراز امیدواری دو طرف برای دیدار فردای رؤسای جمهور روسیه و آمریکا خبر داد و افزود: من و کری از ملاقات فردای دو رئیس جمهور انتظارات زیادی داریم. من امیدوارم که این دیدار محقق و برای حرکت به سوی جلو تلاش های کافی در آن انجام شود.

کری نیز در این دیدار با ابراز تردید درباره میزان هماهنگی تلاش ها در مبارزه با تروریست های داعش گفت: هر تلاشی در این زمینه باید با هماهنگی انجام شود، اما این امر در حال حاضر عملی نشده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است