درگیری جوانان پناهجوی عرب با دختران آلمانی
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۱    ۱۳۹۴/۷/۵ کد خبر: 103124 منبع: پرینت

درگیری میان پناهجویان مسلمان اهل سوریه و عراق با جوانان آلمان در خیابان‌های برلین و مونیخ!

درگیری زمانی شروع شد که گنگ‌های مهاجم پناهجو به دختران جوان آلمانی در خیابان‌ها هشدار می دادند که حجاب شان را رعایت کنند و بدن خود را بپوشانند!

آنگلا مرکل صدراعظم آلمان دیروز در سخنان خود با اشاره به وحشگیری گروهی از پناهجویان عرب در خیابان‌های آلمان گفت با آغوش باز آنها را پذیرفتیم حالا امیدوارم طوری نشود که نظرم را عوض کنم!

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عربها همگیشان مفتخورو وحشی هستند حتما"فکرکردن جرمنی هم مانند سوریه وعراق است که بایک اخطار تبدیل به داعش شود درکشورخودشان عیاشی بیداد میکند اروپا که امدن دیگرها را درس حجاب یادمیدهند امروزهرقدر بدبختی وجنگ وفساد در روی زمین است از دست عربهای بی فرهنگ است این کلام حضرت محمد ص است که گفته من از هستم اما عرب ازمن نیست .
ع ع

>>>   عربها وحشی هستند، افغانها 35 سال است نتجه وحشی گری آَنها می خورند. همه ای عربها ترورست هستند.

>>>   دوستان !
این اول کار است دیدهشود که در اتی چه گلهای را این سیل بی سروپا به غرب به ارمغان می اورند . این پلان تنظیم شده امر یکا اسرائیل تر کیه عربستان سعودی وپاکستان بوده . وداعش هم قبل از سرازیر شدن پنا جویان افراد مربوط به خود را در صفوف انها جازده است . دیده میشود که بعد از جابجائی تروریستان چه گلهای به اب داده خواهد شد . که کشور های غربی از کنترول وضعیت که در راه است نا توان خواهند ماند .
ک.م از کابل

>>>   مفسدترین طایفه عرب است صرف درهمین یک .دوروز اخبار پسر مبارک درتجاوز به دختر انگلیسی تجاوزشهزاده سعودی به مستخدم امریکائی در رسانه های جهان نشرشد...
( ر )

>>>   آهای اعرابی که جهان را به خرابی کشیدید، اگر تحمل دختران آلمانی را نداشتید چه.... که در کشورشان رفتید!؟

>>>   عرب ها هم مغرورند و هم ... در بین آنها دیگر ملیت ها می سوزند
نبیل هدف

>>>   کدام کس را در شهر جای نمیدادند، گفته که خر مرا در خانه حاکم شهر بسته کنید و نگهبانی کنید.

>>>   رفتار این ها شبیه رفتار افغانها در ابران است

>>>   خبر عاری از حقیقت است ,پناهجویان سوری اکثرا کرد اند و انقدر پایبند به دین نیستند و ان عده که هم هستند دور و منزوی اند ,بر عکس تعدادی از جوانان افغانی و پاکستانی که بنام افغان امروز ها وارد المان شده اند خود را در بین پناهجویان سوری جا میزنند و برای انان مزاحمت مالی و ناموسی ایجاد میکنند.
غلام رضا از مونشن

>>>   به همه نظر دهندگان! اگر شما افغان ویاهم مسلمان هستین ابراز چنین نظریات ازسوی شما واقعاً شرم آور است. آیا شما فراموش کردین بیانات نخست وزیر آلمان را که گفته بود:(به کودکان مان خواهیم گفت که کودکان سوری وافغانی برما پناه آوردند در حالیکه مکه نذدیک مکان برای آنها بود.)بناءً تعدادی از مسلمانان سوری

>>>   احتمال دارد این برنامه را خود اروپایی ها ترتیب داده باشند تا بهانه ای برای بدرفتاری با مهاجرین داشته باشند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است