آمریکا مجبور است برای تامین امنیت ما کار کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۵    ۱۳۹۴/۷/۵ کد خبر: 103122 منبع: پرینت

ریحانه آزاد عضو مجلس نمایندگان در برنامه «نگرش» گفت: فریبکاری های پاکستان برای همه کشورهای دنیا و برای افغانستان برملا شده است.

هم اکنون حکومت باید شکایت خود را به سازمان ملل مطرح کند و از آنها درخواست نماید تا بر پاکستان فشار آورده و با تحریم های اقتصادی این کشور را از تولید و حمایت تروریسم های بین المللی باز دارد.

وی افزود: هم اکنون آمریکا برای ما یک هم پیمان استراتژیک محسوب می شود و مجبور است برای امنیت افغانستان کار کند. همسایه های ما نیز باید در تلاش تامین امنیت کشور ما باشند. اگر بر خلاف این عمل کنند این جنگ و ناامنی روزی دامن خودشان را می گیرد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعاً امریکا نمی تواند دو تربوز را در یک دست بگیرد
این یک فاجعه عظیمی است که امریکا خوده به دیوانگی زده که مره غرض نیست به پاکستان ایران هر کشور دیگر که تجاوز میکنه یا نی خیر به چه آمدی وظیفه خودت اگر حفظ خودت است پس لطف کو خارج شو از افغانستان برو در کشورت بریت زنده گی صلح آمیز اختیار بکو اگر نی امضای پیمان امنیتی و منطق آن چه است صرف به نام است صرف با فریب و تذویر است اصلاً قابل قبول نیست این ملت بیدار شده هیچ کسی حق این ملت را تلف کرده نمیتواند.
وسلام

>>>   چی مجبوریت دارد ؟؟؟؟ قرضدار ماست؟؟؟؟؟ ما فساد کنیم فرار کنیم دزدی اختلاس کنیم امریکا مجبوراست لقمه را به دهن ما داخل کند؟؟؟ تا چی زمانی مجبوراست؟؟

>>>   ما نیاز به امریکا و امریکایهای جنگ افروزنداریم تا وقتی که امریکا درخاک پاک افغانستان باشد جنگ وادمکشی ادامه خواهد داشت بخاطریکه خود امریکاسبب همه جنگهای خانمانسوز درافغانستان است وامروزاین را همه مردم افغانستان خورد وبزرگ میدانند امریکا اگرحدفش امنیت افغانستان میبود درظرف یک سال اول این کار را میکرد و توانایی این کار راهم داشت ولی حالا که مردم از وجود کسیف امریکایها نفرت دارند بازهم میکوشند به بهانه های مختلف زمینه بودن خود را درخاک افغانستان مساعد بسازند .
ص ع

>>>   امریکایهاکه برن ده کشور خود افغانستان خود به خود ارام میشه تاکه امریکاده افعانستان است جنگ هم است بودن امریکایها جنگ را شعله ورتر ساخته.
ملکی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است