اسناد علیه پاکستان در مجمع عمومی مطرح شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۳    ۱۳۹۴/۷/۵ کد خبر: 103116 منبع: پرینت

اسناد علیه پاکستان باید در مجمع عمومی مطرح شود.

احمد سعیدی تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: داکتر عبدالله باید در مجمع عمومی و حاشیه ملاقات های خود اسناد، شواهد و دلایل در مورد مداخله پاکستان را به خبرنگاران و کسانی که در آن جا حضور دارند ارایه کند.

وی افزود: نماینده کشور در مجمع عمومی باید حضور حقانی را من حیث یک گروه تروریستی و حضور فعال داعش را که از آن طرف خط دیورند می آید مطرح کند.

بر باور سعیدی داکتر عبدالله در این نشست باید از جامعه جهانی بخواهد که بر پاکستان فشار وارد کند تا از حمایت طالبان و گروه حقانی دست بردارد و نماینده کشور نیز بدون تعهد پاکستان در مورد عدم حمایت تروریستان و عدم دخالت در کشور نباید با این کشور ملاقات کند.

وی همچنین تاکید کرد که با گذشت یک سال گذشته مشخص است که حکومت وحدت حرفی برای گفتن ندارد و گام های موثری را بر نداشته است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... داخل حکومت ستون پنجم قوی تر ازحکومت است هرچه خواسته باشند میکنند

>>>   از سران دولت جعلی چیزی ساخته نیست بجز آرایش کردن و فریب دادن مردم افغانستان و جرعت اش را هم ندارند .
سید فرید هاشمی
از شهر میمنه

>>>   عزيزم ستون 5 يعنى كلاب منكل در دند غورى قانون مى سازد و شما او راتطبيق ميكنيد شيران شمال همه مردند جز عده رو با هاى د ر كابل مصروف دانه خوردن اند و بس

>>>   جاسوسان پاکستان داخل نظام که بنام ستون پینجم از ان نام برده میشود چنان مهیل وچاپلوس وموزه پاک اند که حتی فکر ان در ذهن یک انسان خدا پرست وطن دوست هم از خطور بدور است انها مانند شیطان رانده شده ولعن شده از جانب الله کار خود را پیش می برند درست است تا زمانیکه همین قماش اشخاص از نظام حکومت وبخصوص رده های بالایی حکومت دور انداخته نشود پاکستان در دست درازی هایش دست بالا خواهد داشت اگر واقعا هدف از حکومتداری خوب وخدمتگذاری بهتر بمردم از جانب حکومت وحدت ملی در نظر است باید هرچه زودتر که اکنون چهره های اکثریت جاسوسان واضح گردیده انها را خلع قدرت کرده بدور اندازند واگر اندکترین حرکت از خود نشان دادند محیث خاین ملی که در حقیقت کلمه خوب به شان است طبق قانون مجازات گردند ومردم را از شر رسانی انها نجات بخشند در غیر ان همان اش وهمان کاسته خواهد بود .

>>>   اقای سعیدی واقعیت را گفته ولی افسوس که سیاستمداران مملکت ما تشنه چوکی و قدرت اند اگر در فکر ملت مظلوم باشند و سر ناسازگاری با اربابان گرفته شود معاشات کلان دالری را از دست میدهند ستون پنجمی ها سر جا خودشان باشد ولی با این بی اختیاران صاحب اقتدار چه باید کرد
س د ولابت نیمروز

>>>   آقای دکتر عبدالله ک فقط بلد است مسلی دخترا واری آرایش کنه حرف از غیرت زده بشه میره ده خانش پناه میگیره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است