در انفجار ننگرهار، پای یک عضو مجلس قطع شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۴/۷/۵ کد خبر: 103106 منبع: پرینت

در پی انفجار یک ماین، عبدالغفار نماینده مردم ولایت ننگرهار آسیب دید.

در این رویداد مهندس عبدالغفار نماینده مردم ننگرهار در مجلس نمایندگان در نزدیکی مسجد عیدگاه شهر جلال آباد همراه با 4 محافظ اش زخم برداشتند.

مسوولان صحی می گویند: یک پای محترم عبدالغفار به علت جراحت زیاد قطع شده است.

گفتنی است که این عضو مجلس، پیشینه جهادی دارد و پیش از این وابسته به حزب اسلامی گلبدین حکمتیار بوده است.


قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   انجینیر غفار نمایند مجلس کسی بود که در روز های انتخابات ریاست جمهور افغانستان به طرفداری از داکتر عبدالله در ولایت ننگرهار چندین نفر را به شهادت رساند که در جمع شهیدا دو کودک هم بود که سن سال شان 10ساله و 12ساله بود. انجینیر غفار در زمان حکومت شرفساد رئیس گمرک ننگرهار بود. که تما عواید گمرک را به جیب شخصی خود و خانواده کرد و زندگی خود را جورکرد .
روکی از فرانسه

>>>   اکثریت این نمایندگان برای مسولیت خودرا دربرابر مردم ادانکردند ای کاش به جای پای گردن وی قظع میشد که اندکی ازمصرف بودجه ملی کم میشد

>>>   اگه گردنشام قطع میشد، معاشش بر فامیلش حواله میگردید. این پیشنهاد خود نمایندهگان ملت(!) بود که اگر در دوره های بعدی ، مردم آنها را شایستهء نماینده گی ندانسته و انتخاب شان نکردند، بعضی امتیازات مثل معاش، بادیگارد، خانه و غیره، تا سالیان -سال در اختیار شان قرار داده شود. اگر از واقعیت نگذریم با همین خدماتی که نماینده گان !!! مردم ، انجام داده اند نه تنها خود شان، بلکه نواسه و نبیره وته کاسه و لخک دروازهء شان هم ، مستحق مستمری از جانب دولت ، شناخته میشوند.

>>>   وقتکه ای جوری ادم بوده کاشک هر دو یایش قطع میشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است