سخنرانی عبدالله گران تمام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۴/۷/۵ کد خبر: 103104 منبع: پرینت

آیا به راستی سخنرانی عبدالله رییس اجرایی در مجمع عمومی سازمان ملل ارزش این همه هزینه را داشت؟ بدون شک که خیر، سخنرانی بی محتوای آقای رییس اجرایی در نیویورک آمریکا و بعد تر از دید و بازدیدهای وی با سران شماری از کشورها آنچه واقعیت وضعیت کشور است را زیر سوال برده است.

در کشوری که در کل در جنگ قرار دارد و اقتصاد مردم آن هر روز بدتر از دیروز می شود، ارزش ارزش اش را از دست می دهد، جوانان آن خود را به کشتن می دهند و از کشور فرار می کنند، 25 ولایت آن در خطر حضور داعش قرار دارد، بیکاری بیداد می کند و امنیت اصلا وجود ندارد، فساد اداری به بزرگترین چالش تبدیل شده است، فساد اخلاقی و بچه بازی و سگ بازی جز فرهنگ آن شده اند.

آیا رییس اجرایی آن باید همینگونه عوام فریبانه سخنرانی کند؟ جالب تر از آن اینکه رییس جمهورش از بی برنامه بودن شدیدا رنج می برد و نشست های بی محتوا را با عده ی از تیکه داران قوم و سمت و زبان برگزار می کند و جیغ می زند، بسیار متاسفم هموطنان گرامی، من منحیث یک شهروند افغانستان زیاد به مردم سالاری و تعهد و کار برای مردم باور دارم نه به موضوعات حاشیه ای که اصلن پوچ و بی معنا هستند، برایم درد آور است که شماری از ما دنباله رو این آدمک ها هستیم و بی سرنوشت و بی سرنوشت تر شده ایم و می شویم.


مرتضی جلالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همینکه داکر عبدالله عبدالله با اکثریت کشور های جهان صحبت کرد ولی با پاکستان به رغم اعتراض از مداخلات اش در کشور ما وحمایت ان از گروه طالب که در حقیقت بیشتر جنگجویان طالب در از منسوبین ای اس ای اند واگر طالبانی هم وجود دارد انهاجاسوسان استخدام شده پاکستان است صحبت نکرده قابل قدر است که پاکستان را در انزوای سیاسی کشانده است وبیانات اش هم ارزش مندی خاص خودرا نظر بشرایط موجود داشت که طرف توجه حاضرین در مجلس قرار گرفت وبا کف زدن ها تقدیر شد ما دنباله رو جاسوسان پاکستان نشویم که از به انزوا کشاندن پاکستان توسط ریس اجرایی به شکلی از اشکال نا راض اند ومنتعقد اند .

>>>   بسیار بجا فرمودند یک آدم که یک بادیگارد معمولی بود و نه تحصیلات داره نه استعداد و نه تجربه چی باید بگوید چی میتواند گفته بنده تاحال از ایشان کدام گپ مشکل کشا نشنیدم خدا کند که طرفداران شان کمی فکر کنند.
دل آقا

>>>   از کوزه همان برون تراود که در اوست ! از بچه ماشی، بالاتر از ای توقع نداشته باشین و بد و رد هم برایش نگویین که خدا و راستی دلکش بسیار نازک اس !

>>>   بیچاره گپ زدن را یاد ندارد فقط فیشن کند

>>>   ... به غیر از خود کی را قبول کردین که عبدالله را قبول کنید ،رییس جمهور تان که دو دقیقه زیادتر حرف بزند وضعیت صحی ان خراب میشود ، پس اسماعیل یون و یا اتمر را روان میکردید که انها معامله و صحبت کردن را خوب بلد اند .
حسن غمکش

>>>   ...مجمع عمومی ارگان تصمیم گیرنده نیست ضمنآ در گذشه کرزی و سایر روسای جمهور رفته اند و دیگر کشورها نیز افراد بلند رتبه شان شرکت میکنند.
با احترام

>>>   ... وقتیکه یک مملکت و مردم آن به قول خودی شما به مشکلات اقتصادی مواجه باشد باید است از جامعه بین المللی کمک بخواهد. سخنرانی داکتر عبدالله برای منفعت مردم ما از هر نگاه است. انتقاذ به لباس پوشیدن وی کاری نادرست است زیرا این کار شخصی وی است و اینکه حود را با سلیقه ترین نماینده یک کشور در بین دیگر نمایندگان نشان میدهد کاری نیک است و انتقاد لازم نیست.

>>>   هرکه ندانند که ندانند
در جهلی مرکب عبدل دهر بیمانند
ادمیت بصیرت نه به صورت
انسا نیت به کمال نه به جمال
سلام هم وطن مهاجر دور از وطن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است