افغانستان در مقابل پاکستان مات می شود؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۴/۷/۵ کد خبر: 103094 منبع: پرینت

این افراد در پاکستان در عیاشی، شراب نوشی، و لواطت غرق هستند، جهاد را در افغانستان فرض و موسیقی را حرام می دانند.

این عقیده، برای مردم افغانستان از پاکستان صادر شده و برای ملت مسلمان افغانستان اسلامیت، انسانیت و جهاد را یاد میدهند، ....
روزانه به صد ها شعبده باز، بودنه باز، بچه باز، یاقی و یاقی تحت نام دین و مذهب، و تبلیغات دین اسلام از پاکستان داخل افغانستان آمده، جوانان خون گرم و پاک طینت ما را به انواع و اقسام متودها و تریک و تکنیک های حرفه ای زیر چتر دین که انتهایش یا انتحار یا دیوانگی است جذب و غیر قانونی بدون مدرک در ولایات بطور سیستماتیک فعال و راحت زندگی می کنند.

قرار احصاییه وزارت داخله تعداد بالا تر از هفتاد دررصد مدارس ثبت نشده و غیر قانونی تحت نام مذهب و تبلیغات دینی در افغانستان فعال بوده و اگر دولت، امنیت ملی و وزارت داخله قضیه را جدی نگیرد، افغانستان به پاکستان دوم یا شبیه کویته وپیشاور دکر بدل شده، فابریکه های انتحاری در کشور شروع به تولید خواهد کرد.

پلان استخبارات پاکستان است تا بتواند مدارس تربیه افراطیت و بد نام کردن دین را از پاکستان به افغانستان انتقال داده و ما را به جهان پایگاه اصلی ترور معرفی و تمام اهداف شومش را توسط افغانستانی ها در منطقه عملی کند، متاسفانه سیاست مداران ما زمانی متوجه می شوند که کارد از استخوان گذشته و دیر شده باشد.

افغانستان امروز فاقد سیاست مداران زیرک و هوشیار است.
پاکستان افغانستانی ها را صد ها بار لب دریا تشنه برده وتشنه پس می آورد.
جای سیاست مداران متعهد، قاطع ووطن دوستی مثل داکتر نجیب و داود و مسعود خالی است.

افغانستانی ها در بازی شطرنج تخته پور در مقابل پاکستان مات می شوند و با مفت کردن پیاده حریف دلخوش اند و پاکستان خود افغانستانی ها را در مقابل خود، مردم و کشور شان استفاده می کند.

اینبار صدای صلح یکطرفه میاید، ببینم باز چقدر ادم ها قربانی جواب صلح پاکستان که جنگ معتا می دهند، می شوند.

امید شورای علما و روحانیون افغانستان مستقلانه عمل نموده مانع اسلام صادراتی از پاکستان شده نگذارند که موقف ایشان را چند ملای کم سواد پیشاوری صدمه بزند.

والله اعلم...

فابین لطیفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر یادمان باشد این مدارسی است که در زمان تصدی آقای اتمر و وردک یه حیث وزرای معارف ایجاد گردیده است. در آنزمان ایشان از ایجاد این مدارس به افتخار یاد میگردند.

>>>   شــــــــــــورای علما مصروف پلو خوردن روزهای جمعه در ارگ است آنها را به موضوعات که مستقیما منافع شخصی شان نباشد غرض نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است