حل مساله تبعیض هندوباوران نیاز به زمان دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۹    ۱۳۹۴/۷/۴ کد خبر: 103056 منبع: پرینت

حل مساله تبعیض و اذیت و آزار هندوباوران کشور نیاز به زمان دارد.

انار گلی هنریار عضو مجلس سنا گفت: در ملاقات با رییس جمهور به مناسبت عید سعید قربان مشکلات هندوباروان کشور با رییس جمهور به اشتراک گذاشته شد.

وی افزود: حل مساله تبعیض و اذیت و آزار هندوباوران کشور در دراز مدت حل خواهد شد و نیاز به زمان دارد تا آگاهی مردم بیشتر شود.

بر باور این عضو مجلس سنا نه تنها حکومت افغانستان بلکه جامعه مدنی افغانستان، وزارت حج و اوقاف و اطلاعات و فرهنگ در این راستا وظیفه دارند.

بانو هنریار افزود: تبعیضاتی که به نام مذهب صورت می گیرد در واقع به فرد هندو یک ضربه روانی وارد می کند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بی آزارترین ومفید ترین هموطنان مظلوم ما خداوند جهل را نابود سازد

>>>   ترقیهای عالم رو به بالاست + ما از بالا به پایین می ترقییم
هموطنان عزیز به یاد دارند که در حکومتهای قبل از مجاهدین برادران اهل هنود و سیک ما بعنوان افغانان دارای حقوق مساوی در افغانستان زندگی میکردند. در آن هنگام در حدود ۲۰۰ هزار خانواده های آنها با عزت و افتخار درین کشور زندگی داشتند. ولی پس از انکه قسمت عمده داراییهای شان مانند زمین خانه و سرمایه های شان «غنیمت» و غصب گردید و به عزت و آبروی شان تجاوز صورت گرفت قسمت اکثر شان زادگاه و کشور شانرا اجبارا ترک کردند. و حال فکر نمیکنم در سراسر کشور دو صد فامیل شان باقی مانده باشند که انها هم با محروم شدن از حقوق انسانی شان تلاش میکنند تا این ظلمکده را ترک گویند چرا که مسیولین «حکومت وحدت ملی»؟؟؟!!!! کشور به آنها میگویند که: «حل مساله تبعیض هندوباوران نیاز به زمان دارد»‌!!!؟؟ اینرا میگویند «بزک بزک نمیر که جو لغمان میرسد»

>>>   آیا هندو ها کسی را نداشت که انارگلی را به مجلس سنا بردند؟ روز عید پیش غنی برای چه رفته بود؟ سران کشور چه می کند؟؟؟

>>>   اهل هنود وسيك افغانستان بعد إز فروپاشى حكومت داكتر نجيب بد ترين وتعبيض ترين دوران ها را در تمام تاريخ افغانستان به چشم لمس كردند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است