دو نمونه از كاركردهای يک ساله
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۰    ۱۳۹۴/۷/۴ کد خبر: 103042 منبع: پرینت

تحول و تداوم: خدمات مانند ايجاد كاريابی صفر اما وضع ماليات جديد يعنی خيرش به مردم نمی رسد برخلاف چشم به جيب مردم غريب دوخته است.

حكومت های ديگر جهان، از اتباع خود در برابر عرضه خدمات، ماليه می گيرد، بفرما خدمات شما چيست؟

اصلاحات و همگرايی: هدف اش از همگرايی سركوب پشتون ها است كه اين كارش را در اداره آيسا عملی كرد. نمی دانم محمد خان، شيرزی، گيلانی، ياسينی و... بخاطر حمايت از اين تيم، به قوم خود چه جواب می گويند.

حمید ساحل


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پاکستان برعلاوه موبایل از انترنت هم 19 فیصد مالیه میگیرد
حمید ساحل به نظرت باید انتخابات هم هرقوم به قومش رای بدهد؟؟؟؟

>>>   حمید ساحل واقعا در تعصب وقوم گرائی از همه پیش هستید هیچکس به شما برابری کرده نمیتواند

>>>   جناب ساحل ایا ازاداره امور هم خبر داری بعد رفتن مدبر 700 تن پشتون مقرر گردید ودرماه روزه از 350000 افغانی الی 2500000 افغانی صرف برای افراد خاص مساعدت گردید...

>>>   اقای ساحل با این تعصب وقومگرای ات همرا به همه قومگرایان در طوفان ساحل غرق شوی انشاالله غرقمیشوید چرا در زمان ریس استفاده جوی قوم خودت که لنده غر های بی سواد را در تمام پوست ها مقرر کرده بود صدا بلند نکردی وکاری را هم به نفع ملت ودولت انجام ندادند اکنون که تصفیه نا اهلان وبی سوادان را ریس با دانش وغیر متعصب بخاط کار درست وبموقع وبه نفع ملت وحکومت روی دست گرفته باز صدای قومی را مطرحه میکنید این یکی از خصایل زشت وبد قومگرایان اله دستپاکستان است چرا از امضای سند تسلیمی دند غوری به طالبان که خیانت ملی است حرف نمی زنی چون هر دو از یک قماش اید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است