دیدار بزرگان و وکلای گذر کابل با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۴/۷/۴ کد خبر: 103030 منبع: پرینت

بزرگان ولسوالی ها، ناحیه ها و وکلای گذر شهر کابل با رییس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، رییس جمهور گفت: در ماه های خزان و زمستان تمرکز بیشتر بالای موضوعات امنیتی و انکشافی شهر کابل و ولسوالی های آن خواهیم کرد. وی گفت که این روند را از فرماندهی ها، حوزه ها و ناحیه ها آغاز می کنیم تا آنان بدانند که به مردم مسوول هستند.

رییس جمهور گفت: ارزیابی ساختمان های شهر کابل که به چه تعداد عرفی و به چه تعداد شرعی می باشند، تکمیل گردیده است و هر ماه 16 هزار خانه را تثبیت کرده و به مالکان اسناد قانونی می دهیم.

محمد اشرف غنی گفت: در هر گذر بعضی اختیارات را به مردم واگذار می کنیم و آنان را در امور انکشافی شریک می سازیم و به همین منظور باید شوراهای گذر ایجاد شود. رییس جمهور گفت: به هدف ایجاد نظم بهتر در شهر کابل، اکثر وزارتخانه ها به منطقه دارالامان انتقال داده می شود و این روند را از وزارت مالیه آغاز می کنیم.

وی خاطر نشان کرد که شهر کابل را ارزیابی اساسی می کنیم تا خدمات بهتر به شهریان کابل ایجاد گردد و نیازمندی های آنان تامین شود.

رییس جمهور با اشاره به مشکلات ولسوالی های مربوط ولایت کابل گفت: وضعیت ولسوالی های سروبی، خاکجبار و موسهی و سایر ولسوالی ها خراب می باشد و توجه اساسی به آنها صورت نگرفته است، بنابراین حکومت وحدت ملی در ماه های آینده به منظور بهتر شدن وضعیت ولسوالی های مذکور تمرکز خواهد کرد.

رییس جمهور از بزرگان ولسوالی ها، ناحیه ها و وکلای گذر شهر کابل خواست تا به منظور بهتر شدن امور و حل مشکلات، نظریات و مشورت های شان را با وی شریک سازند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است