دیدار شماری از متعلمان مکاتب با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۴/۷/۴ کد خبر: 103023 منبع: پرینت

شماری از متعلمان مکاتب با رییس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، رییس جمهور طی سخنانی خطاب به متعلمان گفت: ارگ خانه شما و مردم افغانستان است و رییس جمهور خادم مردم بوده و در برابر خدا، ملت و قانون مسوولیت دارد.

رییس جمهور از آنان تشکر کرد که درس و تعلیم را فرا می گیرند و به کسب دانش علاقمند اند و آنان را ترغیب کرد تا زحمت بیشتر در عرصه فراگیری درس و تعلیم به خرج دهند. وی گفت که شرایط زندگی از قبل آماده نمی شود و این تعلق به هر فرد دارد که چگونه زندگی خود را می سازد.

وی خطاب به آن عده متعلمان که در خوابگاه به سر می برند و نتوانستند در روزهای عید را با خانواده های شان سپری کنند، گفت: کسانی که از ولایات سرحدی و ناامن کشور به مرکز می آیند، باید کابل برای شان حیثیت آغوش مادر را داشته باشد و امیدوارم حس مسافری بزودی از نزد تان دور گردد.

رییس جمهور غنی به متعلمین لیسه های شبانه وعده سپرد که حکومت در زمینه بهتر شدن وضعیت غذای آنان و سایر نهادهای تحصیلی کشور توجه خواهد کرد.

محمد اشرف غنی خطاب به متعلمان که از ولایات دور دست و سرحدی کشور در کابل درس می خوانند گفت: شما سفیرهای ما هستید و پیام من را به قریه های خویش ببرید که افغانستان به صلح پایدار و با عزت ضرورت دارد.

در این دیدار داکتر اسدالله حنیف بلخی وزیر معارف، محمد گلاب منگل وزیر سرحدات و قبایل و شمار دیگری از مقام های دولتی نیز حضور داشتند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است