دیدار منسوبان بخش امنیتی با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۰    ۱۳۹۴/۷/۴ کد خبر: 103017 منبع: پرینت

افسران و منسوبان بخش امنیتی کشور با رییس جمهور، فرمانده اعلی قوای مسلح دیدار کردند و رییس جمهور عید سعید اضحی را به آنان تبریک گفت.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، ابتدا قدم شاه شهیم رییس ستاد مشترک وزارت دفاع ملی، محمد ایوب سالنگی معاون ارشد امنیتی وزارت داخله و جنرال نظر شاه صافی رییس کادر و پرسنل ریاست عمومی امنیت ملی به نمایندگی از دیگران صحبت کردند و عید سعید اضحی را به رییس جمهور و مردم افغانستان تبریک گفتند.

آنان از توجه و مواظبت رییس جمهور منحیث فرمانده قوای مسلح در راستای روحیه دادن به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، تشکر کردند و وعده سپردند که در زمینه تحکیم صلح و امنیت در کشور از هیچگونه تلاش و فداکاری دریغ نخواهند کرد.

سپس رییس جمهور کشور طی سخنانی گفت: از شما منسوبان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تشکر می کنم که روزهای عید را تامین امنیت کردید و تا اکنون به فضل و عنایت خداوند این روزها به خوبی و خوشی سپری گردید.

رییس جمهور افزود: ما تعهد می کنم که اولاد های شهدا را محافظت و نوازش کنیم و خواست من از مسوولان امنیتی همیشه این بوده است که به خانواده های شهدا توجه نمایند و افسران شهید را فراموش نخواهیم کرد. رییس جمهور با تاکید گفت: که در اراده ما کسی شک نکند، ما کامیاب می شویم بخاطری که راه ما حق است.

محمد اشرف غنی از داکتران و شبکه های شفاخانه های نظامی تشکر کرد که همیشه جان مجروحان و مریضان را نجات می دهند.

رییس جمهور گفت: در جلسه شورای عالی تدارکات فیصله صورت گرفت که بعد از این ادویه با کیفیت به نیروهای امنیتی کشور خریداری شود. رییس جمهور غنی گفت: خلبانان تقدیر و احترام می شوند و بحیث سرمایه ملی از آنان استفاده صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد که اطلاعات ریاست عمومی امنیت ملی باعث گردید تا نیروهای امنیتی و دفاعی ما صدمات کمتری را متقبل شوند.

رییس جمهور تاکید کرد که ترفیع منسوبان امنیتی و دفاعی کشور بر اساس شجاعت، وطن پرستی تعلق دارد. وی گفت: جامعه جهانی برای ما تعهدات واضح داده است و تمام نیازمندی های نیروهای امنیتی و دفاعی به صورت اساسی مرفوع می گردد.

در این دیدار نورالحق علومی وزیر داخله، محمد معصوم استانکزی سرپرست وزارت دفاع ملی و رحمت الله نبیل رییس عمومی امنیت ملی و شمار دیگری از هیات رهبری و منسوبان نهاد های امنیتی و دفاعی کشور نیز حضور داشتند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بعضی از دزد های بی حیای دوره کرزی تا حال در صف اول می نشینند و اول صحبت میکنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است