والی هرات قتل 4 کارمند مخابرات را تقبیح کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۶    ۱۳۹۴/۷/۱ کد خبر: 102955 منبع: پرینت

محترم محمد آصف رحیمی والی هرات به هدف همدردی و غمشریکی، در مراسم فاتحه خوانی 4 کارمند قرارداری یک شرکت مخابراتی اشتراک ورزید.

در این مراسم که صدها تن از شهروندان هرات شرکت نموده بودند، رحیمی قتل 4 تن از جوانان غیور شهر هرات را از سوی طالبان به الفاظ شدید تقبیح نمود و به خانواده های آنان اطمینان داد که در عرصه دستگیری جنایتکاران و عاملان این جنایت فجیع از هیچ نوع سعی دریغ نخواهند کرد.

قابل ذکر می باشد در این مراسم که فرمانده محترم امنیت، رییس امنیت ملی و رییس شورای ولایت هرات نیز حضور داشتند، مقام ولایت هرات ضمن ابراز تسلیت به مردم هرات افزود: دشمن مستمر افغانستان با ایجاد فضای عدم اعتماد، قصد ایجاد تفرقه و پراکندگی را بین ملت افغانستان دارد تا بتواند از فضای به وجود آمده سوء استفاده نماید.

در همین حال محترم رحیمی به دشمنان این سرزمین گوشزد نمود که مردم افغانستان به سطحی به بلوغ فکری و ادراکی رسیده اند که این توطیه ها را نابود و وحدت را بیش از پیش پیشه نمایند.

در پایان مراسم قطعنامه ترتیب شده از سوی خانواده های شهدا در حضور مقام ها قرایت گردید و از ارگان های امنیتی خواهان دستگیری و مجازات عاملان این رویداد شدند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تسلیت عرض میشودخدمت هزاره ها دگه ده کارهای کلان زیاد دست درازی نکنید یک مسل اس که پایتانه اندازه گلم بابایتان داز کنین

>>>   خداوند انشاالله عاملان اين فاجعه دردناك را به شديدترين بلاها مبتلا بگرداند.ازخداوند براي اين شهيدان همنشيني با صالحان را مسئلت ميكنم و براي بازماندگان صبر خواهانم.روحشان شاد و يادشان تا ابد گرامي باد
عليرضا

>>>   ازسایت افغان پیپر تشکر میکنیم همه مردم هزاره ولی در این اواخر اخبارها را به شکل دقیق و روشن نشر نمیکنند خصوصا"درقسمت مردم هزاره که درهمه نقاط افغانستان به شکل فجیع وبیرحمانه کشته میشود که این خود این کار سبب خواهدشد تبلیغ بدشود در مورد این سایت امیدوارم مسولین توجه جدی نمایند.
حقجو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است