قاضی وقاد غیرت تان را کمی شور بدهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۴/۷/۱ کد خبر: 102930 منبع: پرینت

جناب قاضی صاحب امین وقاد تا خود را اینقدر در کابل مهم جلو دادن و روز تا شام در به در مقام های و سفارتخانه ها دویدن و انتظار کشیدن مرد شوید بروید به قریه تان به نام کوت که داعش تا حال تعداد زیاد از مردهای این قریه را به شهادت رساندند, اسیر گرفتند و تعداد زیادی از خانم ها را با خود برده اند.

لطفا غیرت تان را کمی شور بدهید و سری به قریه تان بزنید و برای مردمی که جز پناه به خدا دیگر هیچ دادرسی ندارند غم شریکی نماید و اینقدر لاف و پتاق که مه صدها نفر تحت فرمان خود دارم را در عمل نشان دهید خدا کند که آن وعده خلافی و بی قولی که در زمان مقاومت علیه مثلث پاکستان, طالبان و القاعده به آمر صاحب شهید قهرمان ملی نموده بودید و با گرفتن پول فرار کردید در آنجا تکرار نکنید.

آریانا بزرگ


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همه عمر این قاضی بی قضاوت همینطور سپری شده روزی ریشش را سرخ رنگ میکند میرود پاکستان چند دروغ به آنها میگوید جیب هایش را پر ازکلدار میکند بعد می آید کابل ریشش را سیاه یا سفید رنگ میکند وادعای میانجگری میکند تا همه مشکلات را حل کندبازهم جیبش را از دالر پرمیکند میرود پاکستان واز حکومت افغانستان غیبت میکند. در طول 35 سال عمر او همینطور به طفیلی گری گذشته است . چند روز پیش رئیس جمهور گفت ما دیگر ازپاکستان کمک صلح نمیخواهیم ازان زمان تاحال چندین مراتبه قاضی درمصاحبه با رادبو های خارجی مکرر تاکید دارد که بدون پاکستان کاری نمیشود!
این قاضی صاحب ازستون پنجم یک قدم پیشتر است ستون چهارم شاید درست باشد
( ر )

>>>   امین وقاد این جاسوس ای اس ای اگر به این کشور دلبندی میداشت وباور به این دولت فامیل خود را از پاکستان به افغانستان میاورد امین وقاد نسبت به هر چیز بیشتر به پول وقدرت علاقه خاص دارد تا بمردم وکشور ما افغانستان .

>>>   هــــــــــرکسیکه امین نام میگذارد خلافش عمل میکند مثلا حفیظ الله امین قاضی امین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است