پولیس برلین مساجد را کنترل می کند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۴/۷/۱ کد خبر: 102925 منبع: پرینت

پولیس برلین یک مسجد را که گویا مشکوک به نظر می رسید تحت کنترل خود درآورد.

روز سه شنبه پولیس برلین به یک مسجد در تمپلهوف حمله کرد، سوء ظن هایی موجود است که گویا اسلام گراهای افراطی این مرکز به جهادگران سوریه کمک نموده اند، ظاهرا آلمان به چنین مظنون هایی کمتر توجه نموده است.

پولیس در برلین با حمله به حامیان مظنون اسلامی که افراطگرایان مظنون سوری را کمک می کنند، اقدام نموده است.

به نوشته (ان تی فو) صدها نفر از نیروهای امنیتی پولیس برلین چند محل از جمله یک مسجد را تلاشی نمودند. سخنگوی دادستانی می گوید: تحقیقات در این زمنیه برای جلوگیری از اقدام فته انگیز علیه آلمان در ماه های اخیر می باشد. گزارشاتی دیگری حالکی از آن است که یک مسجد دیگر در ناحیه شونبرگ برلین مورد کنترل پولیس برلین قرار گرفته است. با هجوم ده ها هزار نفراز پناهجویان از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق و پاکستان امکان آن می رود که صدها افراطگرای مظنون وارد کشورهای جامعه اروپا به خصوص آلمان شوند.

در گزارش دیگری آمده است که به گفته پولیس برلین، مظنونان اصلی مرد 51 ساله مراکشی متهم به تشویق دیگران برای رفتن در جنگ سوریه و یک مرد 19 ساله است که در این جنگ سهم گرفته است.

اگر واقعا چنین چیزی صورت گیرد، بدون شک مساجد بیشتر مورد کنترل مقام های امنیتی قرار خواهد گرفت و افکار عامه مردم آلمان متوجه چنین حرکاتی می شود که در پروسه حضور دایمی پناهجویان مسلمان در آلمان بی تاثیر نخواهد بود.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است