سعادت: قانون نباید قربانی افراد فرصت طلب شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۶    ۱۳۹۴/۶/۳۱ کد خبر: 102892 منبع: پرینت

ریاست جمهوری با رهبران جهادی و چهره های سیاسی در مورد حل معضل شناسنامه های الکترونیکی رایزنی کرده است.

داکتر ظهیر سعادت عضو مجلس نمایندگان گفت: این رایزنی ها خلاف قانون است. اجماع سیاسی در اینباره به مفهوم تیشه زدن به پایه های نظام می باشد. قانون نباید قربانی افراد فرصت طلب شود.

وی اظهار کرد: رایزنی و اجماع برای قوانینی انجام می شود که گنگ و نامفهوم باشد. این قانون توسط شورا تصویب، توسط رییس جمهور توشیح و حتی توسط دادگاه عالی تایید شده است.

نماینده مجلس گفت: نتیجه این اجماع هرچه که باشد، حرکتی علیه قانون توشیح شده رییس جمهور است و یک بحران جدید را در کشور ایجاد می کند. در نتیجه قانون تذکره الکترونیک را زمین گیر خواهد کرد.

وی معتقد است: هر چه رییس جمهور در این مورد اجلاس و اجماع برگزار نماید، به بدتر شدن اوضاع در این قانون کمک می کند. وی باید فقط قانون را در نظر بگیرد و آن را تطبیق کند.
سعادت می گوید: این قانون بر اساس رای اکثریت نمایندگان به تصویب رسیده است و اکثریت مردم نیز با آن موافق هستند. در این قانون نباید تعدیلاتی آید و مواردی اضافه شود که باعث تفرقه و نفاق در میان مردم شود. به طور مثال درج قومیت در تذکره باعث افزایش تفرقه می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فسصله پارلمان چی شد ؟ اگر پارلمان اعتبار ندارد ازهمین رهبران ...یک پارلمان کوچک داخل ارگ بسازید ودرهمانجا همه چیز را تصویب وفیصله کنید نامش را هم میتوانید شورای حل وعقد بگذارید وپارلمان را تا چهارسال آینده منحل سازید
(( ر ))

>>>   کدام ریس جمهور اګر سخن از ریس جمهور کرزی میزنید او ریس نه بلکه یک دزد و ویرانګر قانون بود کرزی به انتخاب خود نه بلکه به انتخاب... امریکایان امده بود ما نظر به قانون اسلامی هر کار را باید انجام دهیم نه به قانون کفار هروقت قانون اسلامی در سی وچهار ولایت تطبیق شد باز حکومت تصمیم ګیر خواهد بود

>>>   چون اين حكومت به امر جانكري خلاف قانون بر افغانستان جا كم شده هر كار وعمل شان هر فيصله وهر امرشان قابل قبول نست اين نظام حاكم ازدزدان وافراد خاين ودزدان وچپا ولگران است كه فقط مي خواهد افغانستان را ونسل اينده را به غلامي وطن فروشي وخيانت به وطن را سوق دهد دفاع ازين نظام خيانت به فاميل واولادهاي خود هست
جانان ازلوگر

>>>   این نظر کاملا معقول است . اشرف غنی یک کوجی بین المللی است گاهی اینجا و گاهی آنجاها او یک افغانستابی سچه نیست . کارهای مطلب آمیز او افغانستان را به تجزیه می کشاند .در نتیجه این نظر عاقبت نا اندیشانه برای داعش پلان تشکیل خراسان و امحای نام افغانستان تسهیل می شود این هوشدار را جدی بگیرید .
علم گل سلیمان خیل کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است