پول مکالمات تلیفونی قاپیده می شود! (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۴    ۱۳۹۴/۶/۳۱ کد خبر: 102877 منبع: پرینت

ما هر چه جنجال کردیم که خدا کند نرخ مکالمات تلیفونی را کاهش بدهند اما حالا از هر مقدار پول کریدیتی که اضافه کنیم 10 درصدش در همان لحظه اول قاپیده خواهد شد.

مثلا از 50 افغانی 5 افغانی و از 500 افغانی 50 افغانی

باور کنید اگر بدانیم همین محصول هم به جای مناسبی و برای همین کشور و همین ملت خرج می شود هیچ کس مشکلی ندارد اما ...

وحید پیمان

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509220932582055.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی کارخوب شد اما حالا یک فرصت طلائی برای دزدان روشن بوجود آمد اگر کسی شکایت کند می گویند مالیه حکومت است ما دزدی نکردیم!

>>>   این شایعه نیست حقیقت است .شرکت مخابرات مسلمان نیست کیسه براست .یکبارنرخ دالرپرسان کنم 25 افغانی کریدتم کاهش هی یابدشکایت نوشتم انصاف داری برکت مگر تیلفونم قطع شد ....
وطندار

>>>   برادر محترم طوریکه از فحوای متن وزارت مخابرات بر میاید ده فیصد از پول ازدیاد کریدت خود مشرک نه بلکه از شرکت های مخابراتی که پول اذدیاد کریدت بحساب شان واریز میگردد دهخیصد محصول مخابراتی از پول انها وضع میگردد نه از کسیکه کارت کریدت خریداری کرده است واگر همین ده فیصد ذکر شده را شرکت های مخابراتی از مشترکین اش دزدی میکند این مربوط میشود به دزدی شرکت های مکالماتی خصوص که به دزدی از پول مردم عادت گرده اند خداوند جزای انها را بدهد که انشاالله میدهد که از پول غریب و بیوه زن وبیچاره دزدی میکنند تاخود را بیشتر صاحب سرمایه سازند .

>>>   درافغانستان کارمردم خو ب است مردم سیراست این یک همکاری دولت اسلا می بارعیه اش است وطن داران مبارکباشد خوب گب است
ستارازکندز

>>>   این موضوع را مکررا" از طریق تلویزیون ها و رادیو ها میشنویم. جالب است ! جناب رییس جمهور-آقای اشرف غنی- طی یک فرمان تقنینی ،حکم کرده تا 10 فیصد قیمت کریدت کارت در هنگام ازدیاد کریدت، توسط شبکهء مخابراتی مربوطه از حساب مشتری ، وضع گردیده و به حساب بانکی مخصوص دولتی، حواله گردد. نمیدانم جناب متفکر صاحب چرا قبل از توشیح این احکام ، فرمان مهم تری را صادر نکرد تا تمامی سم کارت های بدون راجستر مربوط هر شبکهء مخابراتی که باشد دارنده گان و استفاده کننده گان آنها در مدت یک هفته ، آنها را راجستر نمایند و در غیر آن از طرف شرکت مخابراتی مربوطه، غیر فعال ساخته شوند. با این فرمان، جلو تعداد زیادی از بی بند و باری ها، اخاذی ها، تهدیدات امنیتی و اختظاف ها و مزاحمت های تلیفونی، گرفته میشد. در این شکی نیست که طی بیشتر از یک دهه، شبکه های مخابراتی، تسهیلات فراوانی را برای مشترکین خود فراهم کرده اند ولی هنوز هم نرخ تماس های داخلی در مقایسه با کشور های همجوار ما مثل هندوستان، پاکستان و تاجکستان ، بلند تر است. از سوی دیگر برداشت های نا محسوس و دزدی ها از پول مشترکین تمام شبکه ها جریان دارد. البته تا جاییکه من متوجه شده ام شفاف ترین شبکه از این نقطه نظر، شبکه مخابراتی سلام میباشد که متاسفانه تا کنون آنتن دهی و دسترسی همگانی به آن ، محدود است. دولت باید این 10 فیصد را بالای مالیهء شرکت ها افزود میکرد و مشترکین شبکه های مخابراتی افغانستان ، کریدت خود را مکمل بدست آورده و آن را مصرف میکردند. دولت باید پیشکش های مختلف شبکه ها را که ماهرانه پول های هموطنان ما را میدزدند پیگیری میکرد. به هر حال، من به عنوان یک شهروند، با ا ستفا ده از سایت افغان پیپر، از تمام هموطنان گرامی ، تقاضا میکنم تا :
1-بکوشند تا فقط از یک سم کارت، استفاده نمایند.ز
2-تنها برای مسایل خیلی ها ضروری، از مبایل استفاده نموده و زمان تماس های خود را حتی الامکان به حد اقل برسانند یعنی تا حد امکان ، کوتاه تر صحبت نمایند.
3- از طریق فضای مجازی بر ضد مفاد این فرمان، یک کمپین وسیع را به راه بیاندازند. مثلا" این هشتگ را با دوستان خود شریک بسازند که : "من از مبایل، استفاده نه میکنم !" و یا " امواج الکترو مقناطیسی مبایل، ممکن است به صحت تان، صدمه بزند!" و یا اینکه" تا میتوانید در زمان صحبت کردن از طریق تلیفون همراه، در وقت و پول تان صرفه جویی کنید !" و امثال اینها.
4-بعد از سپری شدن ایام عید سعید اضحی، یک روز در سراسر کشور، استفاده از مبایل، تحریم شود.

>>>   دزدی روشن مانند روز روشن است حالا به بهانه مالیات ده فیصدی شاید پنجاهع فیصد خودش برای خود مالیه بگیرد

>>>   یعنی زوردولت به شرکت نرسیده خون ملت رامشترک میخورند.
قره باش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است