اسامی 16 بازیکن تیم ملی فوتسال اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۸    ۱۳۹۴/۶/۳۱ کد خبر: 102862 منبع: پرینت

فدراسیون فوتبال افغانستان خبر از انتخاب 16 بازیکن برای تیم ملی افغانستان داد.

شعیب اکبری، شهروز احمدی، وحید صمیمی، سید مهدی هاشمی، اکبر کاظمی، رضا کریمی، محسن رضائی، هادی ترکمنی، حسین خادمی، یاسر جعفری، علیرضا قربانی، فضل الله صفایی، علی فیاضی، علی امینی، محمد علی مددی و مهدی نوری 16 نفری هستند که به تیم ملی فوتسال راه یافته اند.

به نقل از فوتبالنامه، در انتخاب این افراد محمد یوسف کارگر، معاون فنی فدراسیون، طاهر رووفی، مدیر تکنیکی فدراسیون و عبدالرزاق ممرک، مربی تیم فوتسال، نقش داشته اند.

اکثر چهره های معرفی شده به تیم ملی فوتسال جدید هستند و برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار می گیرند. فدراسیون قبلاً 26 بازیکن را در ترکیب اولیه تیم فوتسال قرار داده بود، و در نهایت این لیست با 16 بازیکن نهایی شد.

این بار در ترکیب تیم ملی فوتسال کشور شش چهره از مهاجرین افغان در ایران، چهار بازیکن از هرات، یک بازیکن از نیمروز و یک بازیکن از بلخ حضور دارند. کسانی که بازی این تیم را از نزدیک دیده اند به این عقیده اند که این ترکیب یک ترکیب قوی است و افغانستان تا حال چنین تیم قدرتمندی نداشته است. با این هم گفته می شود یک تعداد بازیکنان خوب که هم فوتبال می نمودند و هم فوتسال در این ترکیب حضور ندارند و دلیلش هم این است که هر بازیکن باید فقط در یک رشته توپ بزند.

افغانستان در مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا با کشورهای تاجیکستان، قرغیزستان و ترکمنستان هم گروه است. این مسابقات در شهر خجند تاجیکستان برگزار می شود و افغانستان به روزهای 14، 15 و 16 ماه نوامبر مسابقات دارد.

تمرینات تیم ملی فوتسال از هم اکنون شروع شده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینها کی همه هزاره هستند کریم خلیلی یادی تان رفت

>>>   عزیزم مهم نیست که تاجک است ازبک است یا هزاره مهم این است که بیرق کشور را به اهتزاز در اورد

>>>   در همه جا مهم لياقت است مخصوصا در ورزش مثلا اگر 80 بر0 گول بخوري دنيا به هم افغانستاني مي‌خندد و هم جوانان وطن احساس شكست مي‌كنند اما اگر واقعا فردي در ميان اولاد وطن باشد كه از اينها بهتر باشد ولي به لحاط قومي يا سمتي و زباني به او فرصت داده نشود هم ظلم است و هم خيانت به همه ملت.

>>>   برادرم قومیت مهم نیست .مهم اینه که همه افغان هستیم و افغانستان مال همه افغانها هست و باقی خواهد ماند دیدگاه خودتان را عوض کنید.این دیدگاه به افغانستان ضربه زیادی زده.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است