هشدار آمريکا درباره سفر به عربستان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۰    ۱۳۹۴/۶/۳۱ کد خبر: 102845 منبع: پرینت

در پي تشديد درگيري‌هاي مرزي ميان ارتش يمن و کميته‌هاي مردمي اين کشور با ارتش عربستان سعودي، وزارت خارجه آمريکا، روز دوشنبه در بيانيه‌اي به شهروندان آمريکايي هشدار داد.

به گزارش تسنیم به نقل از «النشره»، در اين بيانيه از شهروندان آمريکايي نيز خواسته شده است احتياط لازم را اتخاذ کنند و از نزديک شدن به مناطق مرزي در عربستان خودداري کنند.

براين اساس، عمليات نظامي ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن در خاک عربستان ضربات سنگين و سريعي را به سعودي‌ها وارد کرده‌اند.

ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن، امروز در آخرين عمليات خود توانستند کنترل کامل يک پايگاه نظامي در شهر «الخوبه» واقع در استان جيزان در جنوب عربستان به کنترل خود درآورند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردما ن مسلمان واقعی از این دست اورد یک کشور مظلوم استقبال می نما یند . انشا الله که بعد از روز عرفات و عید سعید قربان پیروزی های بیشتری نصیب مظلومین جهان می گردد (یمنی هاسوریها عراقی ها ) این دست اورد در حالیست که مثال : کشور فرانسه واحتمالا کشورهای اروپائی موضع شانرا در قبال سوریه تغیر بدهند . زیرا که دیگر امریکای جهان خوار سردمدار ی جهان را از دست داده است . در حال حاضر روسیه سپر کشور های تحت ستم و مورد تجاوز قرار گرفته قد برافراشته دیگر گلیم توطیه گران و متجاوزین برعلیه کشور های ضعیف در حال جمع شدن است .اسرائیل و حامیان وی روبه زوال اند انشاء الله وتعا لی
ک.م از کا بل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است