اعزام 75 تروریست آمریکایی به سوریه
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۶    ۱۳۹۴/۶/۳۱ کد خبر: 102843 منبع: پرینت

شبکه تلویزیونی راشا تودی گزارش داد، هفتاد و پنج تروریست که در قالب طرحی پانصد میلیون دلاری از سوی ارتش آمریکا آموزش داده شدند، برای پیوستن به گروههای تروریستی در سوریه عازم این کشور شده اند.

پیشتر پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا مدعی شده بود از 54 نفری که برای پیوستن به تروریست های موسوم به میانه رو در سوریه آموزش داده است، فقط 9 نفر هم اکنون با نیروهای ارتش این کشور می جنگند و بقیه آنها یا کشته و یا اسیر شده اند.

حالا با توجه به اینکه عملیات ارتش آمریکا ضد ارتش سوریه آنگونه که پیش بینی شده بود، پیشرفت نکرده است برخی شهروندان آمریکایی تلاش می کنند یک گام جلوتر از تروریست های میانه رو حرکت کنند.

شرکت اسپایک، تولید کننده سلاح در فلوریدا سلاح هایی را تولید می کند که روی آنها علامت هایی از مذهب مسیحیت حک شده است.

این شرکت اسلحه سازی سلاح هایی موسوم به "ضد ترور" می سازد که روی آنها صلیب (نشانه مسیحیت) و آیاتی از انجیل (کتاب آسمانی مسیحیان) حک شده است.

مدیر تندرو این شرکت اسلحه سازی نام سلاح خود را "پیکارگر تاکتیکی" گذاشته است و مدعی شده است: سلاحی طراحی کرده ام که هیچ مسلمان تروریستی نمی تواند از آن برای کشتن غیرنظامیان بی گناه استفاده کند.

این فرد در بخشی از سخنانش ادعا می کند: در جنگ های صلیبی، جهادگران مسیحی موفق شدند با شکست دادن ارتش مسلمانان، دنیا را از نابودی نجات دهند.

اما نکته غم انگیزتر آنجاست که خیال پردازی این تولید کننده سلاح، تهدید واقعی را که آمریکا با آن روبروست برطرف نمی کند. خشونت با سلاح روز به روز در جای جای آمریکا گسترده و گسترده تر می شود و سیاه پوستان بی گناه هستند که قربانی قانون گریزی پلیس سفید پوست می شوند.

این اقدام شرکت اسلحه سازی اسپایک توطئه شرم آور دیگری است که با هدف بدست آوردن سود بیشتر در سایه گسترش تنفر، نفاق و خشونت به اجرا گذاشته می شود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امریکا خود حامی تروریست ها است و چگونه در برابر آنها از صداقت کار بگیرد. تا زمانیکه پای امریکا از آسیا و خاور میانه بر چیده نشود ، این مناطق به صلح سراسری دست نخواهند یافت.
همشهری از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است