دیدار والی سمنگان با وزیر مبارزه با مواد مخدر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۴/۶/۳۰ کد خبر: 102812 منبع: پرینت

والی سمنگان پیرامون چگونگی تطبیق پروژهای عمرانی وزارت در این ولایت با وزیر مبارزه با مواد مخدر دیدار و گفتگو نمود.

این دیدار با حضور سلامت عظیمی وزیرمبارزه با مواد مخدر، محمد هاشم زارع والی ولایت سمنگان و جمعی از روسای این ولایت صورت گرفت.

والی سمنگان ضمن تقرری عظیمی بعنوان وزیرمبارزه با مواد مخدر، مواد مخدر را یک ماده خطرناک به سلامتی انسان ها و هموطنان عنوان کردند. ایشان از تمام پروژه های عمرانی ای که از طریق برنامه تقدیر از اقدام های خوب وزارت مبارزه با مواد مخدر در ولایت سمنگان تطبیق شده تشکر نمود و خواهان توجه بیشتر مقام وزارت مبارزه با مواد مخدر به عملی شدن پروژه های بیشتر در این بخش شد.

وزیر مبارزه با مواد مخدر ضمن خوش آمدگویی والی سمنگان گفت: برنامه تقدیراز اقدام های خوب در مرحله دوم قرار دارد. در مرحله اول تمام پروژهایی را که از طرف مقام ولایت پیشنهاد می‌شد در تمام بخش ها عملی می کردیم اما فعلا با اندک تغییر تنها برنامه هایی که تاثیر مستقیم بالای زندگی دهقانان داشته باشد عملی می شود.

محترم عظیمی همچنان افزود: ولایت سمنگان از سال 2008 به این طرف 6 میلیون دالر داشت که 10 پروژه در آنجا عملی شده و از مجموعه پول تقریبن 2.5 میلیون دالر باقی مانده آن روی پروژه‌های زراعتی که از طرف شما پیشنهاد می گردد عملی می شود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است