27 مرکز خرید هموطنان در پاکستان بسته شد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۴/۶/۳۰ کد خبر: 102806 منبع: پرینت

رسانه‌ های محلی پاکستان تایید کردند که نیروهای نظامی این کشور دست کم 27 مرکز خرید متعلق به هموطنان را در شهر میرپور این کشور مهر و موم کرده‌اند.

به نقل از طلوع، امجد اقبال کمیسر شهر میرپور گفت: نیروهای نظامی میرپور و سربازان پولیس بعد از مهر نمودن این مراکز به ده ها مرکز دیگر که گفته می شود محل بودو باش افغان‌ستانی های بدون ثبت بود، یورش بردند.

مقام‌های محلی گفته‌اند که شناسنامه‌های جعلی پاکستانی که بر مبنای آن این شهروندان ادعا می‌کردند شهروند پاکستان هستند نیز به دست پولیس افتاده است.

یک تیم مشخص به سرکردگی معاون کمیسر میرپور راجا قیصر اورنگ زیب، فرمانده پولیس راجا اظهر اقبال و اشتیاق گیلانی صبح روز شنبه این عملیات را آغاز کردند که در نتیجه‌ آن تعداد کثیری از افغانستانی های مهاجر که بدون ثبت در پاکستان زندگی می‌کردند در بازداشت پولیس درآمدند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما هم همین کار را باید با پاکستانی ها انجام دهیم هزاران پاکستانی تحت نام طالبان و غیره در کشور ما زندگی می کنند و بدون مدرک هستند و مدارکشان جعلی و تقلبی است آنها را بیرون کنیم. مثل خودشان .

>>>   افغانی جایی هست که که در اشوب و جعل نقش نداشته باشد؟؟

>>>   پاکستانی جای هست که دروحشت ترور دست نداشته باشد؟؟؟

>>>   افغانی زیاد لاف تو خالی نزن!!خودتان میدایند اگر عزیمن جدی در ایران و پاکستان برای اخراجتان بوجود اید که دیر نیست 6 میلیون بر جمعیت ... اضافه میشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است