پاکستان تظاهر می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۵    ۱۳۹۴/۶/۳۰ کد خبر: 102785 منبع: پرینت

پاکستان و استخبارات مکارش، در چند تا پایگاه نطامی اش که قبلا تخلیه شده بود، بمب گذاری نموده قصدا چند سرباز اش را قربانی می کند و در عوض اش چنین امتیازاتی را می گیرد،
یک، در مجمع عمومی ملل متحد که عنقریب دایر می شود، خودش را قربانی تروریزم که در حقیقت ساخته خودش است، معرفی و از این طریق جهت مبارزه با تروریزم از آمریکا، اروپا، اسراییل و از طرفی از روسیه، چین و آسیای میانه هم میلیاردها دالر به دست اورده است.

توسط مهره ها و جاسوسان داخل نظام افغانستان اهداف روباه صفتانه اش را که همان دامن زدن اختلافات قومی، زبانی و در انتها یا به جنگ داخلی و یا به تجزیه کشور ما منجر خواهد شد، مصرف کرده که از هردو حالت اش پاکستان نفع می برد.

دوم، افغانستان را پایگاه ترویزم معرفی نموده و می گوید که این حملات از داخل افغانستان برنامه ریزی شده بود و ما را در سطح جهانی و افکار عمومی تروریزم و حامی آن معرفی می کند.

حالا زمان آن رسیده که عبدالله با جدیت روی میز مجمع عمومی؛ ملل متحد بکوبد و بلند از خود، ملت و وطن خود دفاع و مستقیما پاکستان را جایگاه، تربیت، ترویج تروریزم نه تنها در افغانستان بلکه در سطح جهان معرفی کند.

پاکستان همیشه افغانستانی های فاشیست، تند رو و بنیادگرا را جهت منافع شیطانی وسلطه طلبانه اش بر ضد مردم و قوم ووطن شان استفاده می کند.

امید جنرال رازق، جنرال امر خیل، سییاف، خالد و علومی الگوی وطن دوستی و غیرت باشند برای دیگر وزیران و رییسان پشتون بر حال در حکومت وحدت ملی

فابین لطیفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است