وحشت سعودی ها از حمله یمنی به جازان
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۷    ۱۳۹۴/۶/۳۰ کد خبر: 102771 منبع: پرینت

العهد از قول منابع امنیتی در یمن گزارش داد که حمله نیروهای یمنی به نظامیان سعودی در منطقه الخوبه در جازان موجی از وحشت را در نیروهای سعودی ایجاد کرده است.

بنابر گزارش رسانه‌ها، امروز نیروهای یمنی به نیروهای سعودی در الخوبه در ولایت جازان در جنوب عربستان حمله کردند که در این حمله تعدادی از نیروهای سعودی کشته و زخمی شدند.

هرچند سعودی‌ها کشته شدن دستکم 2 نظامی خود در این حمله را تائید کرده‌اند اما در مقابل رسانه‌های یمنی تعداد تلفات سعودی‌ها را بیشتر گزارش کردند.

در این حمله گسترده، تعدادی از تانک‌های آبراهام آمریکایی ارتش سعودی و چندین نفربر نیز منهدم شدند.

همچنین المسیره هم خبر داد که مناطق المصفق، الخوجرة، صلة، نهوقة و خباش در استان جیزان عربستان توسط نیروهای یمنی موشک باران شده و تعدادی از نیروهای سعودی در این حمله کشته و زخمی شدند.

همچنین تک تیراندازهای یمنی 3 نظامی سعودی را در یک مرکز نظامی در جلاح در ولایت جیزان عربستان، هدف قرار دادند.

ساعتی قبل هم منابع امنیتی یمن از سرنگونی یک بالگرد «آپاچی» دیگر ارتش عربستان در ولایت مأرب خبر دادند.

این در حالی است که پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله هفته گذشته نیز یک «آپاچی» عربستان در منطقه «حریب» واقع در جنوب استان مأرب را سرنگون کرد.

تحرکات متجاوزانه عربستان سعودی به استان مأرب از دو هفته گذشته همزمان با کشته شدن حدود 300 نفر از نظامیان بحرینی، سعودی و اماراتی در حمله موشکی ارتش یمن به منطقه «الصافر» ولایت مارب تشدید شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است