دیدار مسوول موسسه دهکده صلح با والی بامیان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۴/۶/۲۹ کد خبر: 102748 منبع: پرینت

پیت وان والسم مسوول موسسه دهکده صلح با حضور در دفتر کار مقام ولایت بامیان با محمدطاهر زهیر والی بامیان ملاقات و در رابطه به موسسه دهکده صلح و برنامه های که این نهاد برای ایجاد تغییر در زندگی مردم، با اتکا به پروژه های کوچکی که در آینده روی دست خواهند گرفت، توضیح داد و از اداره محلی بامیان خواهان همکاری بیشتر در تطبیق برنامه های این نهاد گردید.

والی بامیان ضمن خوش آمدگویی به ایشان و همکاران این موسسه گفت: با توجه به صحبت های شما و برنامه ها و برنامه های کاری شما به حال مردم بامیان مفید به نظر می رسند و ما مصمم هستیم تا هر آنچه را که به نفع مردم تشخیص بدهیم از آن حمایت کنیم.

والی بامیان وعده همکاری داده و اطمینان داد هر وقتی که برنامه های شما با جزییات آن به دست ما برسند، اداره محلی بامیان به کمک همکاران تکنیکی خویش آن را مطالعه خواهند کرد و نظریات و توصیه های لازم را به منظور بهبود و بهتر شریک خواهند کرد.

موسسه دهکده صلح، مربوط به کشور هالند می شود و با برنامه های دراز مدت انکشافی و اجتماعی خویش، پلان دارد تا به زودی، فعالیت هایش را از ولایت بامیان به صورت عملی آغاز کند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دهکده صلح هالندی کارش چیست که بامیان را خوش کرده؟ والی مملکت ما صلاحیت پرسیدن جزئیات از باداران خارجی را دارد یا صرف خبر و وظیفه داده والی را ؟ بامیان چیزی جز توریزم و چهار هوتل مجلل ندارد، نکند صنعت توریزم را به خانه های فقیر و جامعه اینجو زده بامیان معرفی و عرضه میدارد؟ مردمی که پدرانش به خداپرستی و همت والا گذراند را محل امن و آسایش سیاحان خارجی در افغان زمین ساخته و آغاز میکند؟
بامیانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است