اهداکنندگان دهنه غوری به مجلس احضار شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۴/۶/۲۹ کد خبر: 102724 منبع: پرینت

اهدای دهنه غوری ولایت بغلان به طالبان از سوی وزیر سرحدات و قبایل در مجلس نمایندگان مورد انتقاد قرار گرفت.

گفته شد اگر اینگونه معاملات با طالبان توقف داده نشود در تمام نقاط افغانستان طالبان وجود دارند و می توانند همه جا را تصرف نمایند.

سپس ظاهرقدیر نایب اول مجلس نمایندگان با اظهار نگرانی از وضعیت موجود در کشور شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی ناگوار عنوان نمود و اظهار داشت که با تامین امنیت همه مشکلات فرا راه مردم مرفوع می گردد.

وی با تشکر از نیروهای امنیتی کشور که همه روزه قربانی در راه دفاع از کشور می شوند سطح رهبری ارگان های امنیتی را انتقاد نمود و با یادآوری حوادث که در زندان غزنی، ولایت فاریاب، جلریز، قندوز، بدخشان، هلمند، زابل، فراه، پکتیکا اتفاق افتادند از وکلا خواست تا در بهبود امنیت کشور تلاش نمایند.

رییس مجلس نمایندگان در مورد اهدای یک شهر به طالبان از سوی اشخاص غیر مسوول و کسانی که در این کار نقش داشته اند گفت: بدون درنظرداشت قانون این کار صورت گرفته است و بعد از سپری شدن ایام عید به جلسه عمومی فرا خوانده می شنود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب اقای ظاهر قدیر هرچه زودی زود ان خاینین ملی را که دهنه غوری ولایت بغلان را به طالبان تحفه کرده وفکر کرده اند که ملک شخصی پدر وپدرکلان شان است انها را به جلسه خویش حاضر کنید تا چهره سیاه انرا مردم ببینند وبشناسند که اینها خاکفروشان وبی غیرت ها وبی ایمان اند ودر موجودیت خودشان بطلان ان سند خاینانه شان را اعلان کنید وخود انها را جهت تحقیق ومحاکمه بحیث خاینین ملی بمراجع عدلی وقضایی معرفی کنید وما یقین داریم که وکلای مردم چنین کاری را میکنند .

>>>   هیچوقت ازین کارهای که به ضرر مردم تمام میشوداجازه خودسرانه به آدمهای خودخواه ندهید (امکان ندارد چنین اتفاق در ین مملکت بیفتد دولتمردان ما در جریان نباشندبعيد میدانم)تا جای که بنده اطلاعات دارم طالبان ذخیره اسلحه و مهمات طالبان روبه اتمام است آنها غیرازسازش وصلح با دولت دیگر راه ی بريشان وجود ندارند درصورتکه خائن ووطنفروش پیدا شودخيانت به مملکت ومردمش بکند زیر خاکی برایشان اسلحه و مهمات بدهد

>>>   وزیر سرحدات وظیفه اش همین است که باید سرحدرا با پاکستان تعیین کند دربغلان هم سرحد با اشرار یعنی نماینده های پاکستان تعیین شده باید مدال داده شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است