دولت ادعای طرح ریزی حمله بر پیشاور را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۸    ۱۳۹۴/۶/۲۹ کد خبر: 102715 منبع: پرینت

دولت جمهوری اسلامی افغانستان ادعاهای گزارش شده مبنی بر اینکه حمله روز گذشته پیشاور در افغانستان طرح ریزی و کنترل شده است، بی اساس خواند و آن را به شدیدترین الفاظ رد کرد.

دولت یکبار دیگر بر موقف خود تاکید نمود که هیچگاه اجازه نداده و نخواهد داد تا از قلمرو اش علیه کشورهای دیگر استفاده صورت گیرد.

افغانستان قربانی تروریزم است و درد و رنج ناشی از حملات تروریستی را احساس می کند و برای آسیب دیدگان این حمله نیز احساس همدردی دارد و ابراز تسلیت می نماید.

دولت جمهوری اسلامی افغانستان به این باور است که تروریزم دشمن همه انسان ها است و خوب و بد ندارد، بنابراین دولت های منطقه به خصوص افغانستان و پاکستان باید بخاطر از بین بردن این پدیده شوم، تلاش های مشترک و صادقانه کنند.

عملیات نظامی پاکستان در وزیرستان و خیبر پشتونخواه پیامدهایی برای افغانستان و پاکستان داشته است و دولت افغانستان بخاطر مبارزه با تروریزم در سال های اخیر، تلاش های زیادی را به خرج داده است و یکبار دیگر از پاکستان می خواهد تا با تمام گروه های تروریستی بدون تفکیک، یکجا با افغانستان مبارزه مشترک کند تا صلح و ثبات در افغانستان، پاکستان و منطقه تامین گردد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از همه بیشتر مردم افغانستان میدانند که این تهمت پاکستان است چون استخبارات ما با وجودیکه میگوید آگاه بودیم اما از فرار 300 اشرار درغزنی جلوگیری کرده نتوانست آنها میگویند ما خبرداشتیم وقتی درمرکز ولاین یک ریاست امنیت ما نمیتواند از ورود اشرار وفراردادن افراد را ممانعت کند چگونه اینها درپاکستان درد سرمیسازند ؟؟؟؟

>>>   خود شان رسما وشفاها میگویند ما خبرداشتیم که اشرار زندانیان را می برند ! اما آرام خوابیدند وهیچ کار ینکردند . پاکستان ازینها توقع دارد که در پشاور کاری کنند !!!

>>>   حمله نکرده اگر کرده باشد هم فرقی نمیکند پاکستان هر روزحمله می کند افعانستان یکبارحمله کردمگر قیامت شده که سران کشور افغانستان اینقدر از پاکستان میترسند که نکند پاکستانیها قهر کنند باید دولتمردان ...صاحبان افغانستان مرد باشند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است