لایه های جنایت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۴/۶/۲۸ کد خبر: 102680 منبع: پرینت

در کنفرانس گروه تحقیق یک عضو گروه به من گفت که از ننگرهار ولسوالی ،ارچین، است. وی تشریح کرد که در آغاز افراد زیادی از پاکستان در ولسوالی ما آمد حکومت و مردم به آنها پناه دادند.

اعضای داعش از میان همین گروهای پناهنده بیرون شد و حالا بخش های زیادی از چهار ولسوالی ننگرهار را تصرف کرده و ستمهای در حق مردم روا می دارند که من از گفتن آن شرم دارم و عاجز هستم.

گزارش طلوع گوشه های جنایت داعش را نشان می داد. وی اضافه کرد طالبان نسبت به حکومت به گروه داعش انعطاف بشتری دارد و تسلیم می شود. داعش لایه دوم جنایت است که بجای طالبان لایه اول می نشیند. این رویدادها نشان می دهد که خطر داعش جدی و این منطق که آنها نمی توانند در افغانستان جای باز نمایند، منطق درستی نیست. شما چه نظر دارید خطر داعش را چه قدر جدی می گیرید؟

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب ناطقی ...
مامردم غریب ازهمان روزاول پیدایش وشنیدن نام داعش،اندام مارالرزگرفته بودوداعش رابسیابسیارچدی گرفتیم ومی گیریم ولی کاری ازماساخته نیست.ولی گپ روی دولت...هااست؟...این دولت بی کفایت ملی چراداعش رااصلاجدی نمی گیرید؟؟این رابدانیداگربازهم غفلت نموده خاموش باشیدداعش امده بقول شاعرتواناسمیع حامدازرئیس جمهورمعلول گرفته ...والای عینکی یک یک گرفته تا.......نکندیلاگارنیست!!...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است