حراج وجدان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۴/۶/۲۸ کد خبر: 102669 منبع: پرینت

پس از انتخاباتی که شما ها مدیران آن بودید، اگر حکومت وحدت ملی تشکیل نمی یافت، حالا افغانستان یا تجزیه می بود و یا در یک جنگ داخلی تمام عیار دیگر مردم ما را به آتش و خون می کشید.

مدیریت خاینانه شما افغانستان را یکبار دیگر به لبه نابودی کشانده بود، اما خدا رحم کرد. آن زمان همه می گفتند که شما خاین بودید اما شما معصومانه لب و دهان می شستید و می گفتید که انتخابات بر اساس اصول انتخاباتی رو به پیش است، اما امروز که کرسی و قدرت تان در آستانه واژگونی است، بیشرمانه خود اعتراف می کنید که به شاه کلید همه تقلب ها دست داشته اید که فقط در صورت برکنار شدن از منصب تان، آن ها را افشا می کنید.

شما اکنون به زبان خود جرم تان را اعتراف می کنید اما کجاست قدرت و قانونی که بگوید آقا شما به جرم تقلب کاری و کتمان خیانت، "متهمید" و از شما بپرسد که چرا وقتی تقلب را میدانستید و تقلب کاران را می شناختید، در زمانش آنها را افشا نکردید که دستگیر و مجازات شوند، حالا وقتی از قدرت بر کنار می شوید، انسان وطن پرست و شرافتمندی شده اید؟ والله هر چه افغانستانی است از اینگونه حرف های شرم آور شما می شرمد، شما که شرم ندارید که بشرمید. برای رسیدن به قدرت و ماندن در منصب وجدان خود را هم به حراج می گذارید.

عبدالباقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است