القاعده علیه داعش اعلام جنگ کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۵    ۱۳۹۴/۶/۲۷ کد خبر: 102631 منبع: پرینت

به نقل از اکسپرس، «ایمن الظواهری» رهبر القاعده با رد مشروعیت «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش، علیه این گروه اعلام جنگ کرد.

الظواهری که از چهار سال گذشته تاکنون جانشین «اسامه بن لادن» رهبر سابق القاعده شده است، گفت که چاره‌ای جز از بین بردن رقیب باقی نمانده است.

رهبر القاعده در پی سخنان سال گذشته رهبر داعش مبنی بر لزوم اطاعت مسلمانان از وی، از البغدادی به عنوان خلیفه «فتنه» یاد کرد.

وی در پیام خود گفت: «آسیب بسیاری از ابوبکر البغدادی و هم‌پیمانان وی متحمل شدیم و ترجیح دادیم کمترین پاسخ ممکن را بدهیم و به این ترتیب آتش فتنه را خاموش کنیم.»

رهبر القاعده افزود: «اما البغدادی و هم‌پیمانان وی برای ما چاره دیگری نگذاشتند زیرا، تلاش کردند بیعت‌های مسلمانان را بشکنند و آن‌ها را مجبور به بیعت با خود کنند.»

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اشرار به حساب اشراربلد است بهتر میتوانند باهم بجنگند بریکدیگر فتوا صادر کنند بر سر تقسیم زنان مانند ... بجنگند وجنت را بفروشند

>>>   تمام گروه های که اقلا به خدا ایمان داشت باشد باید فتنه گران داعش را نا بود سازند این گروه بجز از کشتن انسانان کار دیگرندارد وجنایت بزرگ که این گروه نا مسلمان ترویج ساختند فروش اعضا بدن انسانها است که باعث تشویق دیگر جنایت کاران نیز میشوند ودین مقدس اسلام را زیر پرسش می اورند خاموشی مسلمانان به این متجاوزین دین گناه است گناه نا بخشودنی جهاد مقدس علیه این مرتدان دین باید درسراسر کشورهای اسلامی اغاز گردد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است