گوشه ای از پشت پرده تجلیل از روز شهید در کابل
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۲    ۱۳۹۴/۶/۱۹ کد خبر: 102220 منبع: پرینت

روز گذشته در کابل به بهانه تجلیل از روز شهید و گرامیداشت سالروز شهادت احمدشاه مسعود، افرادی بیجا نشین و بیکاره بصورت مسلح به خیابان ها آمده و در کنار مزاحمت های بسیار برای مردم دو فرد را با اسلحه سه تن را زخمی کردند.

در همین میان، افراد مسلح فردی زخمی را برای تداوی به شفاخانه ابن سینا بردند.
داکتر مصروف تداوی او شد. یکی از همراهان که پطلون پلنگی داشت بالای داکتر توسط تفنگچه فیر کرده و داکتر را لت و کوب شدید کرد.
گفته می شود که فرد زخمی به اخطار نیروهای امنیتی توجه نکرده و توسط آنها زخمی شده بود.

همین افراد بی بند و بار هستند که نفرت مردم را بیار می آورند در روز شهید فیرهای شادیانه می کنند و با موتر ها و سرعت زیاد مانند عروسی شارگشتک می کنند.

داکتر شفاخانه ابن سینا گفت فکر می کنم افراد امنیت ملی بودند! اگر غیرت داری برو راه پاکستانی را بگیر که درجلال آباد طفل نوزارد را پیش روی پدر با دست دوپاره می کنند و بعد پدرش را هم می کشند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همیش این کشور از دست این... ها خراب شده باید دولت بخاطری حفظ مال و عزت مردم این افراد را به اشد مجازات محکوم کنند افراد دیگر از این اوباش های....پند گرفته و هرگز این نوع عمل را تکرار نکنند.
سلامت جنبش ضد پنجشیری

>>>   انسانهای فرصت طلب از چنین حوادث استفاده نموده و نام همه این ماجرا ها را منصوب میسارند به اوباشان و لنده غران! در حالیکه این همه حوادث سازماندهی شده و آگاهانه صورت میپذیرند. مردم ما یقین کامل داشته باشند که در پشت همه این حوادث، دست نابکار همین .... و سایر جنایتکاران است، اشرار بیفرهنگ هیچگاهی از جنایت شان دستبردار نیستند
میهن زرغون

>>>   در حالیکه گشت وگذار مسلحانه،اوباش منشانه واذیت مردم از جانب محترم ولی مسعود مسئول بنیادشهیداحمد شاه مسعودو احمدمسعود پسر احمد شاه مسعود ممنوع قرار داده شده بودبازهم دست زدن به همچو اعمالیکه بجز نفرت و انزجار دربرابر عاملینش ومردم منطقه وحتی قهرمان ملی چیز دیگری بار نمی آورداز جانب کدام شخص سازماندهی وبه منصه عمل قرار میگیرد؟ از نظر اینجانب بجز کوردلان ودشمنان شخصیت مسعود ومردم منطقه کس دیگری بوده نمیتواند ودفاع و استدلال آقای سعادت وکیل پنجشیر درین مورد خیلی ها بیمورد که چنین توقع از وی نمیرفت. انجام چنین عمل از جانب خوردیاکلان، پیریا جوان یک عمل خیلی ها رذیلانه بشمار می آید که به هیچ شکل توجیه شده نمیتواند.دولت موظف بوده تا قبل از حرکت این اوباشان جلوشانرامیگرفت ودر صورت تمردحق دشتند تابالای شان آتش نمایند.
کوهی

>>>   وزیر صحت هم برای دلجوئی همین داکتر مظلوم رفته بود که این افراد اوباش پلنگی پوش وتفنگچه دار در حضور دیگر مریضان وداکتران برایش حیثیت نگذاشتند داکتری که وظیفه مقدس تداوی هموطنان مظلوم وبی چیز وتهیدست مارا به پیش میبرند همین تفنگچه دار که به اساس سمت و واسطه در ارگان های امنیتی راه یافته میداند که وظیفه دفاع از هرهموطن درشمال وغرب وشرق وجنوب بدوش منسوبین امنیتی حکومت است ؟؟؟او که در استعمال تفنگچه وتیراندازی اینقدر شجاع وماهر است برود درننگرها از فامیلی دفاع کند که بعد از نه سال صاحب طفل پسر میشود وکسی برای ابرازخوشی چند فیرهوائی میکند چند لحظه بعد داغشی پاکستانی می اید میگوید پسر را بیاورید تا ماهم در خوشی سهیم شویم طفل را می آورند داغشی ها از هردو پایش گرفته او را دوپاره میکنند واین خوشی را برای فامیلش به ماتم فراموش ناشدنی تبدیل میکنند حالا که باید امنیت اتباع افغانستان را تامین کند؟؟؟مسئول کسیت ؟ ؟؟ آن فامیل تذکره تابعیت افغانستان رادارند و خودرا افغان می شناسند ! حالا اگر این پلنگی پوش براستی غیرت دارد برود به ننگرهار واز داغش انتقام بگبرد !!یقین دارم که برابر موشی همت ندارد از عملش در شفاخانه درمقابل یک داکتر بی دفاع معلوم است که او چگونـــه شخصیت دارد
ر

>>>   همین اوباشان سال گذشته یک جوان مظلوم هزاره را در نزدیکی حربی شونزی شهید ساختند اینها دوست نه بلکه دشمن مسعود هستند

>>>   خوبست که یک هفته نیست یک روز است اگر براستی یک هفته میبود چه ماجراکه خلق نمیکردند !

>>>   از جوگی باتور برآید خیمه خود را میزند. این لوچکان سقاوی از قدیم الایام ...رابلداست . پولدار هرگزبه جنگ نمیرود بلکه بالای منزل آدم بی سلاح یا موتر مسافر بی سلاح راخوب عملیات کرده زور خود را نشان میدهند. راه پیمایی باموتر نیز راه پیمایی نیست بلکه نمایش بای بچگیست که مال دزدی مست شان کرده است.
وطندار

>>>   چرا جوانان پنجشیر و شمالی دست به حرکات ناهنجار می زنند؟ دلیل این است که حرکات این جوانان جزء یک برنامه سازمان یافته است. هر ساله تعدادی از جوانان ... به بهانه سالروز تجلیل از سالیاد شهید مسعود به واسطه راه اندازی همچون تحرکات، نمایش قدرت می دهند. سران قوم تاجک می توانند جلوی همچو اعمال را بگیرند اما این مساله مورد بحث این سران نیست بلکه آنها می خواهند با نمایش دادن جوانان مسلح با شور و هیجان در جاده های کابل این موضوع را تفهیم کنند که ... هنوز نبض قدرت پایتخت و اطراف آن را در دست دارند.

>>>   هر کس نزد ... هنر نمایی می کند و این بی بند باری و بیکاری جوانان را به ستوه اورده باید عقده های شان به شکل بیرون بی ریزد مسول این همه گند کاری دولت است .

>>>   شایعه نیست حقیقت است ...

>>>   بلي من هم مزاحمت براي مردم را جواز نمي دانم ولي غيرت مردم پلنگي پوش به همه معلوم است سي سال قبل سياست هاي فعليه پاكستان را پيشبيني نموده بودند ، انها مانند اين جيره خوران پاكستانى وَيَا امريكايى نيستند كه پاكستان وزروع نمايند ، به سطح ريس جمهور به دفتر لودرستيز روز و غيره من از اين افغان بودن خود مي شرمم

>>>   این خبر شایعه نه بل یک حقیقت مهز...هههههههه بنده واقعا به رفتارهای اینها تعجب کردم هههههههه این بدبختها تیشه به ریشه خد میزند خوشبختانه بگذشت هرروز مردم اینها میشناسد ...

>>>   شیــرخــانـه روبــاه بـیـرون :
درجریان گذر زمان افراد زیادی پابه عرصه وجود گذاشته اند که با خصوصیات عالی استعداد سرشار وممیزات سرشت نیک ذاتی مورد پسند عام یا عده ئی قرارگرفته اندتا آن حد که تعدادی حاضر بوده اند جان خودرا برای شان فدا کنند این افراد که عوام انان را سرمشق خود قرار میدهند میتوانند سنت هارابشکنند وسنت های بیافرینندبه اینگونه شخصیت ها((کـــرازماتیک))می گویند آنان تاریخی از خودبجا میگذارند که حتی دشمنان شان هم توان عیبجوئی دران را ندارند درمقابل کسانی بوده اند که صاحب قدرت جابرانه بوده ومردم رابرای پرستش وتکریم خود وامیداشته اندکه ازین میان عده متملق وفرصت طلب با حرکات و اعمال دروغین طوری وانمود میسازند که برای این صاحب قدرت جان نثار هستندواین تازمانی دوام می یابد که فرد مذکوردرمسند قدرت باشد و با از دست دادن آن دیگر کوچکترین ارزشی جزنفرت برای کسی نداشته است وبیشتر ازهمه کسانیکه خودرا به او نزدیک تبارز میدادند بیشترین مذمت را درحق او روا میدارند.بالمقابل آنانیکه درقلوب هواخواهان خودبه انتخاب ورضائیت جای گرفتند در بود ونبود شان جایگاه شان درضمیر پیروان آنان محفوظ بوده ونقش ابدی دارد تعدادی درین بین نه سیاه می خواهند نه سفید فقط غرض شخصی خودرا خواه جایزخواه نا جایزبرآوردن می خواهندواز هرطریقی بتوانندبه آن دست یابند به همان سو می غلطند یعنی فقط استفاده جوئی ! یا اینکه تعدادی تعمدا برای بدنام سازی کسی خودرا درلباس او جامیزنند وحرکات سکنات را تبارز میدهند که باعث بدنامی وتنفرعامه میگردد تاریخ 18 سنبله همه ساله بنام روز شهید بزرگداشت میشود که این روز خوشی ومسرت نیست که ماباید جشن بگبیریم بلکه روزی است که از ان باید با ختم قرآن اهداخون خیرات وصدقات برای خوشی روح رفتگان وجان باختگان راه آزادی واستقلال وطن وتکریم از جان بازی آنان یاد آوری کنیم ! اما آنچه در عمل می بینیم هیچ تفاوتی از مراسم عروسی جشن واعیاد ندارد کاروان موتر هارا تشکیل میدهند ومانند عروسی همه شهر را گردش میکنند سروصدا سرک بندان مزاحمت مردم ومحشر بپا میکنند همه ساله تعدادی شهید تعدادی زخمی وبا ماجراجوئی های خود تفرقه قومی می آفرینند!
در حالات موجوده که مردم دچار دشوارترین حالت زندگی هستند از یک طرف طالبان داغش بی حساب وبی محاکمه هرکه را خواسته باشند می کشند وهرکه را خواسته باشند با بم منفغجر میسازند سربازان را دسته جمعی حلال میسازند السوالی ها یا سقوط یا درچهاردیواری خود محصور هستندتعداد زیاد مردم مجبور اند ازینجا فرارکنند با این حالت تعدادی افرادی که به اساس واسطه قوم سمت در ارگان های امنیتی راه یافته اند وسلاح بدست آورده اند کمتر از داغش وطالبان مضریت ندارند درتصاویرمنتشره سایت ها ورسانه ها دیده میشود که جوانان ... بخش امنیت ملی در راس همه اینها قراردارند وقتی پولیس آنهارا به رعایت نظم می خواند به آن توجه نکرده سرکشی میکنند بافیرهوائی پولیس یکی ازین قانون شکنان زخمی میشود اورا به شفاخانه ابن سینا انتقال میدهند درانجا هم شرارت میکنند بالای داکتر بیدفاع با تفنگچه در محضر سایرین فیرمیکنندواورا زخمی میسازند نتیجه یک کشته ویک زخمی بیگناه برای هـــیــــــــــــچ ! زخم مرمی درجان داکتر مظلوم بهبود خواهد یافت اما تاروزیکه زنده باشد زخم این تحقیر بی مورد وظالمانه از روح ووجودش هرگز بهبود نخواهد یافــــت ! افراد استخبارات پاکستان مردانه کمر می بندند ومی آیند برای تطییق استراتژی کشورشان دردورترین قرا وقصبات کشورما می جنگند وکشته میشوند یا کامیاب میشوند وبه اهداف خود دست می یابنداما افراد امنیت ما توان رفتن به السوالی های لوگر ووردک را ندارندمگر در ماجرا آفریدن بی جوره اند !آفرین به این غیرت!!! مولوی عنایت الله بلیغ اینگونه افرادرا از بیان اسلام( متباریان) نام می گذارد که شباهت ونزدیکی زیاد به منافقین دارد . در کشورهای همسایه این چنین افرادرا اراذل اوباش خطاب میکنند
(آئینه)

>>>   مردی اینها ده بین ...است . اینها مرد نیستند که در مقابل جنایتکاران پاکستانی بایستند . این اوباشها بغیرترین هستند .

>>>   افسوس به این است که ملت شکم سیر و همه شاغل با داشتن تارخ وفرهنگ پنج هزار ساله تا حالا فرق عزا داری و خوشی را نمیدانند. عزا داری با موتر سواری تجلیل میکنند .خدایا دگه چی ببینیم.

>>>   دو کــــــشــــــتــــــه پــنـــــــج زخــمــی حاصل تجلیل روز شهید!

>>>   این ریداد به وضاحت نشان داد که مقامات امنیتی مسسول نا کاره هستند ورنه وظیفه شان بود تا ازینگونه وقایع جلوگیری کنند ممکن عده از مقامات درین گونه رویدادها شریک باشند یگانه چاره یی جلوگیری در اینده اینگونه رویداد های دلخراش برکناری مسولین غافل و یا شریک جرمی چنین رویداد هاست . چرا میگذارند افراد غیر مسول و اوباشان در شهر و کوچه سلاح حمل کنند .

>>>   .... بر اوباشان شمالی و پنجشیر و...بر چولی نشینان امنیت ملی که این کار ها را سازماندهی میکنند براستی کسیکه دستش همیشه بخون مردم زنگین است در امنیت ملی وظیفه بزرگی را داشته باشد و ظرفیت همان وظیفه را نداشته باشد باید از قماشی که هست خود را به مردم بنمایاند

>>>   ... به این گونه تجلیل ازروز شهیذ...

>>>   بهمه مردم شریف افغانستان!
حقیقت اینست که برای ... جز همین اوباشان و لندغران و چرسیان کس دیگر باقی نمانده است که از انها حمایت کند. فقط همین نوجوانان اشرار صفت باقی مانده اند ...مردم افغانستان فراموش نمیکنند که این «رهبران»‌ یکسال قبل در نتیجه استخدام همین نوجوانان بیکار و بیعار و اعمال و اقدامات همین اوباشان انتخابات را به چالش کشیدند که رنج انرا مردم افغانستان تا سالها و سالها بدوش خواهند کشید. نکته دیگر اینکه تقصیر اصلی همه این اعمال غیر انسانی بدوش «رهبران» است زیرا انها بخاطر منافع شخصی خود همین نوجوانان احساساتی و فاقد شعور - جامعه را به مشکلات و نابسامانی میکشاند. هموطنی در روز شهادت احمد شاه مسعود میگفت که اگر مسعود زنده میشد و همین «اندوخر» را که به بهانه تجلیل از روز شهادت او در کوچه و بازار و خیمه لویه جرگه میدید همان لحظه سکته میکرد و از دربار خداوند استدعا میکرد که او را بخاطر «جهادی» که نتیجه ان اینست که «یاران» او براه انداخته اند او را عفو نماید.
یک هموطن

>>>   واقعاً این افراد بزدل نمک حرام و خایین استند چون از محوطه گشت و گزار خود حتی یک متر هم دور تر رفته نمیتوانند اگر بروند مردم عام پتلون ها و تنبان های شانرا کشیده بر سر شان بسته میکنند باز میدانند که یک نان چند فتیر است بسیار بی غیرت استند واقعاً اگر بی غیرت نباشند داکتر را که شب و روز در خدمت زن و فرزند اینها استند بدون کدام دلیل لت و کوب میکنند اصلاً ای وطن کدام پدر و پدر کلان های این خنزیر ها نیست که اینها دعوای همه چیز را میکنند... بر اینها لت به کسانیکه اینها را حمایه میکنند.

>>>   ... این روز باید از جنتری ها حذف شود تا مردم اذیت نشوند یا حد اقل رخصتی داده نشود
شاپور از قندوز

>>>   طبق گفته یکی از رادیو های خارجی امروز یکشنبه یک تجـــار از ساحه کارته نو اختطاف شده شاهدان عینی گفته اند افراد پلنگی پوش یا یونیفورم امنیت سوار بر رنجر تجار را اختطاف کرده اند به این سبب تعدادی به شکل تظاهرات سروصدا بالا کرده بودندشاید شما هم از رادیو شنیده باشید

>>>   تعدادی از تجار به شکل اعتراض جمع شده بودند که یک تاجر بنام وحدت الله از کارته نو توسط افراادیکه لباس ورنجر امنیت را داشتند اختطاف شده است

>>>   ای خدااااا

>>>   خوب کار نشد اما باید دولت فکر این بی بند باری ها را بردارد حالا که میبینیم یکی گروهی مبارزان راه ازادی جور شده یکی دگه کوماندوی اسلامی خوب اینها برای چی ساخته میشود وقتی مفید برای ملت نیستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است