آیفون جدید رونمایی شد +تصاویر
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۲    ۱۳۹۴/۶/۱۹ کد خبر: 102176 منبع: پرینت

اپل بالاخره پس از گذشت یک سال جدیدترین نسخه آیفون، آیپد و سیستم عامل iOS خود را معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل در کنفرانس سالیانه خود نسخه جدید آیفون، ایپد و سیستم عامل ها دستگاه های همراه خود را معرفی کرد، آیفون جدید که با نام ۶s وPlus ۶s وارد بازار خواهد شد از نظر ظاهری هیچگونه تفاوتی با نسخه سال گذشته این دستگاه ندارد و تنها رنگ قرمز "رز" به سری تولید این دستگاه افزوده شده است.

از جمله امکانات جدید این دستگاه می توان به وجود تکنولوژی Force Touch که اکنون با نام "3D Touch” معرفی شده است اشاره کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با ایجاد مقدار مشخصی فشار بر صفحه نمایش دستگاه به گزینه های بیشتری برای استفاده از تلفن همراه دسترسی پیدا کنند.

همانند دستگاه های قبلی "S” شرکت اپل، این آیفون نیز تغییرات ظاهری چندانی به همراه نداشته است و می توان آن را به عنوان پیشرفتی باطنی در سری این تلفن های همراه دانست، نسخه جدید آیفون به پردازنده A9 مجهز است که نسبت به نسخه قبلی یعنی پردازنده A8 توانی برابر با 70 درصد بیشتر در اختیار دارد. این پردازنده جدید همچنین می تواند توان گرافیکی با 90 درصد قدرت بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد.

سنسور تشخیص حرکت دستگاه نیز به نسخه جدیدتری به روزسانی شده است که به صورت دائمی در حال کار است، سنسور تشخیص اثر انگشت نیز به روزسانی شده و می تواند با سرعت و دقت بیشتری به کار بپردازد.

دوربین آیفون 6S نیز به لنزی 12 مگاپیکسلی مجهز شده است که می تواند تصاویر بزرگ تری در اختیار کاربران قرار دهد. رییس بخش بازاریابی شرکت اپل در کنفرانس این شرکت اعلام کرد که این لنز می تواند 50 درصد تعداد بیشتری پیکسل در تصاویر ثبت کند، دوربین جلویی آیفون 6S نیز اکنون از لنزی 5 مگاپیکسلی استفاده می کند که برای علاقه مندان به تصاویر سلفی خبر خوبی محسوب می شود. علاوه بر این ویژگی ها دوربین جدید این دستگاه نیز به قابلیت ضبط فیلم هایی با کیفیت 4k نیز مجهز شده است.

ساعت اپل
با اینکه ساعت هوشمند اپل در بازار جهانی به موفقیت چشمگیری دست نیافت اما این شرکت از این محصول نا امید نشده است و هم چنان از آن حمایت می کند. اپل اعلام کرده است که اولین آپدیت ساعت اپل در تاریخ 16 سپتامبر منتشر خواهد شد و کلیه کاربران می توانند آن را به صورت مستقیم در ساعت های خود دانلود کنند.

 

در بخش ظاهری سری بندهای جدید و زیبایی رونمایی کرد که می تواند در جذب مشتریان بیشتر به این محصول اثر گذار باشد.

آیپد جدید
آیپد شرکت اپل بر خلاف ساعت هوشمند آن توانست از زمان ورود به بازار طرفداران بسیاری به دست آورد و در بازار جهانی نیز موفقیت بسیاری کسب کند. شرکت اپل اکنون نسخه جدید این دستگاه را با نام iPad Pro معرفی کرد و آن را قدم بزرگی در سری تبلت های خود دانست.

 

آیپد Pro به صفحه نمایشی بسیار بزرگ با اندازه 12.9 اینچ مجهز شده است و می تواند تراکم پیکسلی 2732x2048 را به کاربران ارائه دهد. این دستگاه به پردازنده قدرتمند A9X مجهز شده است که بر اساس ادعای اپل توان گرافیکی و پردازشی بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

موضوعی که بیشتر از همه چیز درباره آیپد جدید جلب توجه کرد انتشار وسایل جانبی جدیدی است که می تواند به این دستگاه کمک کند تا هرچه بیشتر جایگزین لپتاپ ها شود.

اپل از قلم مخصوصی برای این دستگاه رونمایی کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا به صورت بسیار دقیق در دستگاه خود به طراحی بپردازند.علاوه بر قلم هوشمند این دستگاه قابلیت استفاده از کیبورد بزرگی را نیز خواهد داشت که به کاربران اجازه می دهد تا با راحتی هرچه بیشتر در تبلت خود به تایپ بپردازند.

iOS 9
معرفی رسمی تلفن های همراه اپل هرسال همزمان بوده است با معرفی نسخه جدید سیستم عامل این شرکت. iOS 9 قرار است تا در تاریخ 16 سپتامبر برای تلفن های همراه و تبلت های اپل منتشر شود و امکانات جدیدی از جمله نسخه بهبود یافته منشی تلفنی "Siri" ، قابلیت چند بخشی کرد صفحه نمایش و بهبود امنیت دستگاه را به همراه آورد.

این سیستم عامل بر خلاف نسخه قبلی خود تغییرات ظاهری چندانی به همراه ندارد و به همین دلیل بیشتر کاربران ممکن است پس از به روز رسانی تفاوت آن را احساس نکنند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509100611071970.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509100611074714.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201509/201509100611073265.jpg

 

 

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است