این چهار شایعه کوتاه را بخوانید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۵    ۱۳۹۴/۶/۱۷ کد خبر: 102080 منبع: پرینت

1
شنیده می شود 400 تن از وفاداران زلمی مجددی آماده حمله نظامی به معدن لاجورد هستند.


2
گفته می شود که وکیلی از بلخاب سرپل درماجرای کشته شدن 13 فرد هزاره در مزار شریف دست دارد که مقصدش پسر ایت ا.. عالمی بلخابی شهید سید صادق بوده است.
او دشمنی و رقابتی دیرینه با این خانواده سادات داشته که قبلا همسر و فرزندش راکشته بود.


3
شنیده می شود در ولسوالی شیندند ولایت هرات، میل 74 بدست پدر ازمری بشری است.
وی با خرید و فروش سلاح و قاچاق مواد مخدر و داشتن زندان شخصی زندگی را به کام خویش به پیش می برد.
ازمری بشری معین محافظت عامه وزارت داخله است.


4
یکماه پیش هم عطا محمد نور کابل رفت از عبدالله درخواست کرد منهم در یک طرف شمال افغانستان عملیات را براه می اندازم شما با اشرف غنی اجازه بدهید.
این گپ عطا را عبدالله به اشرف غنی رسانده گفته عطا می خواهد در شمال عملیات کند شما و شورای امنیت اجازه بدهید.
عنی قبول نکرده جواب رد داده و گفته عطا سرپرست یک ولایت است حق ندارد از بلخ براید. جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری افغانستان است او می تواند در هر ولایت کشور برود عملیات کند اما عطا از بلخ برآمده نمی تواند.
محمدنبی جاغوری

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر ستر جنرال عطامحمد نور بخواهد د رشمال کشور عملیات انجام دهد مستقلانه عمل میکند ضرورت به اجازه گرفتن را ندارد ...

>>>   دولت باید به اقای عطامحمد نور اجازه بدهد تا طالبان وطنفروش این دشمنان خدا قران مسجد وملت را نابود کند وپاکستان وکشور انگلیس از طریق جاسوسان خود میلیون هها کلدار وپوند برای ریس تلویزیون ژوندون ...پرداخت نمود ه واین جنابعالی ها ازین پول مقداری را برای چندتن به اصطلاح مشران ولایت مشرقی توزیع کرده است تا تظاهرات واختلاف قومی تحت نام واژه اسلام و افغان را در تذکره های برقی راه اندازی کنند واین صفحه جدیدجنگ پاکستان است .قابل ذکر است در تظاهرات شهر کابل که ازجانب تلویزیون ژوندون سازماندهی شده بود یک شب قبل تعداد زیادی از پاکستانی ها در منطقه پل چرخی امده بودند ...لذا باید سران حکومت ومجاهدین هوشیار وبیدار باشند
...سید محمد از پل چرخی کابل

>>>   ازخود ی اشرف غنی وطن فروش تر ندارم از روزی که ریس جمهور شده هیچ کاری مفید برای مردم انجام نداده است

>>>   بلي در مورد برنامه زلمی مجددی مبنی بر حمله بالای معدن دقیق است که درین روزها در ولسوالی های بهارک وجرم کمپاین دارد تا افراد بیشتر ی را علیه قوماندان عبدالملک بسیج و عملیات را آغاز کند. اما کامیاب نخواهد شد و جز تلفات سنگین اولاد مردم چیزی نصیبش نخواهد گردید. اما قوماندان دیگری که با وی دست را یکی میسازند چقدر ... خواهند بود که بخاطر اهداف یک شخص فاسد خود ومردم خود را قربانی میکنند!!
لطف الله

>>>   به نویسنده اولی...
...این درست است که ده ها عیب اشکال در کشور ما وجود دارد.اما قانون . ملت.حکومت همچون اجازه را نمیدهد

>>>   بدخشانیان از مداخله های خود خواهانه زلمی مجددی در امور شان به ستوه آمده اند. واقعا این شخص بی انصافی هست ...
عبدالله بدخشی

>>>   نظر دهنده محترم اولی!
اصل حقیقت را شما نوشته اید.در افغانستان پس از « تشریف آوری» ... ملوک الطوایفی واقعی بوجود آمده است!!! هر کس هرچه خواست انجام میدهد!!!!

>>>   پس چنین است که تمام این بدبختی ها در دست دولت ساخته شده و به جان مردم استفاده میشود ، دولت میداند که مشکل چیست نه خود دست به اقدام میزند و نه به دگران اجازه میدهد .

>>>   بلی میل 74 بدست پدر زمری بشری است حتی تمام موتر های باربری که گمرک نمیشوند از طریق این شخص از ایران اموال بدون گمرک را میآورد و هم زندان شخصی دارد از زمان کرزی تا الحال شما میتوانید از مردم شیندند معلومات بگیرید

>>>   ...ه وکیل نام برده هیچ نفوذ در ساحه که مردم هزاره کشته شد ندارد، کار که داعش می کند به کردن وکیل نندازید این قتل ها همه جنبه عقیدتی دارد.

>>>   گفته میشود که جنگ راغستان توسط پیمان رهبری میشود و در نتیجه یکتن از قوماندان های پولیس ملی را که دشمن سر سخت او بود کشتن
بدخشانی

>>>   گفته میشود نوع جدید مواد مخدر که بنام تابلیت K یاد میشود توسط فواد خالد فرزند عبدالبصیر خالد ... در بدخشان بفروش میرسد.
یفتلی

>>>   گفته میشود هر ریس وظیفه دارد تا درامد خود از طریق رشوت را همرای والی بدخشان تقسیم نماید.
کشمی

>>>   زلمی جدید را اگر کل جهان را ببلعد سیر نمی شود . اولین بار نیست که او اینکار را می کند. او نه تنها یک جنایت کار است بلکه او حمایت گر طالبان نیز است . قاری واصل یکی از سرگروپ های طالبان است که به دستور زلمی به طالبان پیوسته است.

>>>   شایعه نه که واقیعت است . معین اسبق وزارت فوائد عامه نور گل منگل قبل از معینیت خود ودر آغاز کار خود در وزارت فوائد عامه در آطاق کرائی سر گاراژ قلعه فتح الله زندگی میکرد اما طی چند سال معینیت خویش نه تنها که همه امور که به وی از لحاظ وظیفوی تعلق داشت به نا کامی وفساد پپیشبرد بلکه اکنون از پاداش و مفاد آن در وزیر اکبرخان صاحب خانه گردیده است.
وطندار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است