14 سنبله، در کابل رخصتی اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۰    ۱۳۹۴/۶/۱۲ کد خبر: 101883 منبع: پرینت

قرار است روز شنبه مورخ 14 سنبله سال روان جلسه هیات عالی رتبه (SOM) به اشتراک کشورهای مساعدت کننده برای افغانستان به میزبانی جمهوری اسلامی افغانستان در شهر کابل برگزار گردد.

بدین مناسبت کابینه جمهوری اسلامی افغانستان در جلسه مورخ 11 سنبله سال 1394 خویش روز شنبه مورخ 14 سنبله سال روان را صرف در شهر کابل رخصتی تصویب نمود.

بنابراین به منظور جلوگیری از ازدحام ترافیک و ایجاد تسهیلات در رفت و آمد همشهریان شهر کابل به اطلاع عموم کارکنان دولتی، مکاتب و دانشگاه های دولتی و خصوصی شهر کابل رسانده می شود که روز شنبه مورخ 14 سنبله سال روان صرف در شهر کابل رخصتی عمومی می باشد.


استیفان نادری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ازین بعد هر روز جلسه دایر کنید و هر روز را رخصتی اعلان کنید.

>>>   عجیب کشوری داریم برای یک جلسه رخصتی عمومی اعلان میشه.آیا در بین این افراد یک نفر درست حسابی پیدا میشه که خسارات وارده یک روز تعطیلی در کشور را که به میلیون ها دالر میرسد سنجش کند یا نه.افغانستان نیاز به رخصتی ندارد نیاز به کار و فعالیت دارد این همه سال ها مردم از بیکاری رنج میبرند و حالا که کمی اقتصاد فعآل تر شده این همه رخصتی چی معنی داره.جناب مغز بی تفکر جهان تو که خودت را عقل کل میدانی چرا به حق ملت و مردم به عناوین مختلف خیانت میکنید.خداوند شر شما خاینین را از سر ملت و مردم هرچه سریعتر دفع کنه.

>>>   متسفم جلسه چه ربطی به تعطیلی دارد...
رسولی

>>>   نصف سال شماه دررخصتی گزشتاندید چی وقت کار میکند دراین وطن ازبرای خدا

>>>   چرا دیگرولایتها رخصتی نیست فقط کابل رخصتی شد حتی شههرات هم ازدحام است باید رخصتی میبود روز شنبه

>>>   اونامردان همین رخصتی را درولایات هم اعلان نماید.
سیندورا

>>>   سلام .
اینطور که پیش میره فکر کنم چند سال بعد یک کابینه بزرگ باید تشکیل بشه تا مشخص کنند چه روزی رخصتی نباشه و مردم سر کار برند . البته اگر تا اون موقع مردم کشورمان به دلیل ضعف اقتصادی ، نوکر بی جیره و مواجب دیگران نشده باشند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است