سعیدی: فاسدان توسط غنی گردآوری شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۵    ۱۳۹۴/۶/۱۲ کد خبر: 101881 منبع: پرینت

افراد فاسد توسط خود رییس جمهور به ارگ آورده شده است.

احمد سعیدی تحلیلگر مسایل سیاسی گفت: آقای غنی در جلسه ای ادعا کرد که تعدادی افراد فاسد در ارگ حضور دارد اما این فاسدان که فاسدترین آنان وزیر سابق وزارت مالیه است توسط خود رییس جمهور به ارگ آورده شده است.

وی افزود: با این وضعیت اعلام جهاد رییس جمهور در برابر فساد، دروغی بیش نیست. حکومت وحدت ملی نسبت به زمان کرزی 100 مرتبه فاسدتر و رشوت خورتر است.

بر باور وی تا زمانی که ستون پنجم که مزدور پاکستان است در این نظام پاکسازی نشود حکومت به جایی نمی رسد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگرستون پنجم پاک سازی شود در حکومت چیزی باقی نمیماند در پارلمان کابینه شورای صلح هرجائیکه همان ساکنان 14 سال در پاکستان باشد گوئی یک نماینده آی اس آی درانجاست آنها هیچوقت حق دال ونمک پاکستان را فراموش نمیکنند

>>>   چـــنــد ماه قبل کارمندان بالمقطع را از وزارت خانه ها اخراج کردند حالا برای کارمندان قرادادی هم اخطارداده اند که تا چهارماه بعد یا معاش رانیم میکنند یا اخراج !

>>>   این ادعا سعیدی یکطرفه است درحالیکه همه میداند که به داکتر عبدالله چقدر مفسد چابجا شده است ولی اقای ازموضوع چشم پتی کرده است باید گفت زمانیکه قضاوت درقضیه صورت میگیرد همه جانبه باشد
حیران

>>>   اشرف غنی خودش مدافع مفسدین است

>>>   خود سعیدی مثل ماش است بخاطر که چوکی نرسید برایش حالا دیگر ها را فاسد میگوید نمیببنی کسانیکه کابل چور کردند در چار طرف عبدالله هستند چرا چیزی نمیگوی بخاطری که شریک هستید.
عبدالله از پسابند

>>>   حقیقت اینست که هردو تیم مفسدین را تعیین کرده اند

>>>   آقای حیران، از انتقاد سعیدی از اشرف غنی ناراحت نباش:
اشرف غنی فرد اول کشور، سرفرمانده اعلی قوای مسلح، و رهبر قوای ثلاثه کشور است. اما از عبدالله تنها یک نام است فرد اول که فساد را ترویج کند چه کسی میتواند جلوفساد را بگیرد؟
روزی که موسی قلعه توسط شورشیان اشغال شده، سرقوماندان اعلی - غنی- مشغول توزیع "مدال ملالی" به دختران بود!!
یکماه مردم کندوز و وکلای کندوز در پارلمان از آشوب مخالفین داد زدند اما سرقماندان هیچ جواب نداد، تا که شورشیان چندین ولسوالی کندوز را گرفتند؛ ادردوی ملی رفت تا علمیات کند؛ آقای غنی سرقوماندان اعلی گفت: نباید عملیات کنید چراکه نسل کوشی میشود !!!!!!!
همین حالا یک ولسوالی در بلغلان مدت یکماه است محاصره است اما اشرف غنی ساکت است چیزی نمیگوید... اوکه سرقوماندان اعلی جنگ است، ... عبدالله از دستش چه ساخته است !!!
بلال


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است