دیدار اعضای حزب اعتدال با رییس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۸    ۱۳۹۴/۶/۱۱ کد خبر: 101821 منبع: پرینت

رییس اجرایی کشور، اعضای حزب اعتدال را به حضور پذیرفت.

سیدحسین عالمی بلخی وزیر مهاجران و عودت کنندگان و رهبر حزب اعتدال هدف از این دیدار را در میان گذاشتن مشکلات مردم و وضعیت کنونی کشور عنوان نمود و اینکه چگونه مردم و مسوولان حکومت وحدت ملی بتوانند به صورت هماهنگ و یک صدا برای حل مشکلات و چالش ها اقدام نمایند.

اشتراک کنندگان در این دیدار به بیان مشکلات و چالش هایی که همگان با آن روبرو استند پرداخته و بر حمایت همه جانبه شان از حکومت وحدت ملی و به ویژه ریاست اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان تاکید نمودند.

آنان بزرگترین خواست مردم از حکومت وحدت ملی را تامین ثبات در کشور دانست و خواستار فراهم نمودن زمینه های لازم برای بهبود زندگی مردم در بخش های مختلف گردیدند.

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان ضمن قدردانی از تلاش ها و مبارزههای همیشگی مردم افغانستان در دشوارترین شرایط تاکید کرد که ایجاد حکومت وحدت ملی نتیجه زحمات و کوشش های شبانه روزی مردمی است که برای رسیدن به آرامش و ثبات در کشور در کنار ما قرار گرفتند.

رییس اجرایی کشور در همین حال و با بیان اینکه ایجاد حکومت وحدت ملی خود دستاوردی بزرگ بوده است افزود که هنوز هم تا رسیدن به هدف های بزرگ مردم افغانستان راه طولانی مانده است اما انشاالله و با حمایت و همراهی مردم مشکلات یکی پی دیگر حل خواهند شد.

داکتر عبدالله رییس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان حمایت مردم از حکومت وحدت ملی را تضمینی بر موفقیت های حکومت دانست و در عین حال تاکید نمود که آنان نیز بر تعهداتی که به مردم افغانستان داده اند عمل می نمایند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نزد چه کسی رفتند ههههههههه ان که همیشه بفکر ارایش زنانه ای خود است ههههههههههه ...اما حیف که این شخص به این اسم یادمیشود ...کدام کاری که دل مظلومان را خوش بسازد انجام داده است راه بندی های که درکابل انجام داد ومردم بیچاره پیاده بودند نمیدانستند کجا بروند وازکدام راه بروند راه عامه را بستند به نفع شخصی خودشان نیاز نیست که به این افراد ... اعتماد کنند
داود کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است