جاسوسان شامل حکومت باید، معرفی شوند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۳۹۴/۶/۱۰ کد خبر: 101753 منبع: پرینت

به‌ تاریخ 28 ثور سال روان، زمانی‌ که امضای تفاهمنامه با پاکستان افشا شد، حسیب صدیقی؛ سخنگوی امنیت ملی در یک کنفرانس خبری از امضای این تفاهم‌نامه دفاع کرد و حتی با صراحت اظهار داشت که از سال 2006 الی 2009 نیز چنین تفاهمی میان نهادهای اطلاعاتی افغانستان و پاکستان وجود داشته است در حالی‌که این خبر کاملا دروغ بود. (منبع: ویدیوی کنفرانس حسیب صدیقی در صفحه فیسبک خودش) اما پس از آنکه ریاست اجرایی با واکنش تند، از امضای چنین تفاهمنامه‌ ای اظهار بی خبری کرد، شایعاتی در فیسبک منتشر شد که گویا رییس امنیت ملی با امضای چنین سندی مخالف بوده است و گویا این تفاهمنامه بر اثر فشار و تلاش مشاور شورای امنیت ملی افغانستان امضا شده است.

این شایعات از طریق چند رسانه وابسته به آقای نبیل و چند عضو پارلمان به خورد کاربران شبکه های اجتماعی داده شد اما هیچ اظهار نظر رسمی‌ از سوی آقای نبیل در این زمینه صورت نگرفت. به جز یک مورد که وقتی در پارلمان یک عضو مجلس، در مورد امضاء این تفاهمنامه ننگین از نبیل و حمله به پارلمان پرسید، رحمت الله نبیل جواب داد که او فقط یک کاتب است و تنها می‌تواند در این مورد رنگ قلم را انتخاب کند و بس.

در حالی‌ که پس از آن اشرف غنی در دیدار با اعضای پارلمان گفت که دست کم صد بار با رحمت الله نبیل در این مورد جلسه داشته است. در عین حال تمام نظریات آقای نبیل در این مورد در نظر گرفته شده است.

بازدهی این نوع شایعه پراکنی این شد که توجه مردم بیشتر به آقای حنیف اتمر جلب شود و رحمت الله نبیل بر غُندی خیر نشسته و تماشا کند.

مساله از سوی شورای امنیت جدی گرفته نشد اما به همه روشن است که آقای رحمت الله نبیل در یک بازی تاکتیکی تفاهمنامه را توسط معاون اول‌ش امضا کرد و خودش که مهره اصلی بازی بود، به عنوان تماشاچی از بازی بیرون کنار رفت.

پس از آن هم پی‌آمدهای امضای آن تفاهمنامه که در واقع توافقنامه بود، نیز ما دیدیم که جز کشتار مردم مظلوم افغانستان و انتحار و انفجار مانند رویدادهای خونین شاه‌شهید، آکادمی پولیس، مکروریان... چیزی بیش نبود.

حالا که بحث شناسایی جاسوسان کشورهای خارجی است، بیایید یک بار سناریوی امضای تفاهمنامه تبادل اطلاعات امنیتی با پاکستان را بازرسی کنیم.

روشن خواهد شد که مهم‌ترین مقام امنیتی کشور حتی تلاش کرد تا با کمال افتخار جاسوسی به دشمن‌ترین دولت (پاکستان) را رسمی و قانونی بسازد.

به‌ خاطر اثبات این ادعا بفرمایید ویدیو کنفرانس سخنگوی امنیت ملی را ببینید که به‌تاریخ 28 ثور سال جاری در دفاع از امضای توافق ننگین‌شان در برابر رسانه‌ها چه‌گفته اند.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اسم جاسوسان اشرفک عبدلک اتمرک ...و بقیه چوچه های آنها.

>>>   در راس همه خود اشرف غنی جاسوس است. اگر اشرف غنی از بین برود تمام جاسوسان دیگر نیز از بین خواهند رفت.

>>>   از امنیت ناملی انتقاد نکنید در غیر آن شماره تلفون شمارا خود شان داخل موبایل اشرارمیکنند بعد آنرا به شما سند مسازند ومیگویند این فرد طالب ترورست هست ! این مردم در انتقام گرفتن آن اندازه بیرحم هستند که از چوکات انسانیت خارج هستند کار های میکنند که هیچ انسانی بجز اینها نمیکند البته نه همه بلکه تعدادی بی ایمان مثلا در یکی از وزارت خانه ها گروهی از افراد امنیت ناملی موتر های شخصی مامورین را سرقت میکنند برای اینکه آنترا به پای فلان شخص تمام کنند این ها که در مقابله با آی اس آی کاملا ناکام وخجل اند عقده خود را برمردم عادی که حتی از طالبان ضرردیده اند خالی میکنند وکسی را طالب نام میگذارند که طالبان او راکمونست میگویند کجاست حکومت وعدالت که ازین قانون شکنان بازپرس کنند در تلویزیون ببینی دزد از امنیت ناملی دستگیرشده در اخبار بشنوی اولین تقلب توسط کارمند امنیت به اصطلاح ملی در السوالی سید آباد وردک صورت گرفت در اخبار دیگر افراد امنیت ناملی به شبکه حقانی جاسوسی میکردند دستگیرشدند در رادیوی خارجی گوش کنی قوماندان طالب از زندان امنیت با دادن پانزده هزاردالر فرارکرد یک روز خبرنشنیدیم که در پاکستان مشکلی برای پاکستانی ها خلق کرده باشند در حالیکه چنرالان آی اس آی می آیند ودر السوالی های فاریاب می جنگندو کشته میشوند پلان امنیت جلسه اظطراری ترتیب میشود فردایش آن پلان در دست آی اس آی هست ! پاکستانی ها به استخبارات خود افتخار میکنند . حتی معاونین امنیت ناملی ما در خدمت کمپنی های شخصی هستند تقلب میکنند خلاف میکنند در اخبار خواندم کگه معاون امنیت ناملی الز سهمیه اپارتمان های معلولین شهدا دو اپارتمان را غیر قانونی گرفته است یکی را از طریق کرزی دومی را از طریق ریاست ناکام امنیت اینها مصروف جمع آوری سرمایه واستفاده جوئی هستند دوسال از مرگ سرگروپ اشرار ملای کور گذشته همه جهان خبرشدند سخنگوی امنیت بعد از دو روز میگوید ما درینمورد تحقیق می کنیم !!! واگر خبرداشت چرا پنهان کرد افشا میکرد تا در بین اشرار قبلا اختلاف ایجاد میشد درخبر دیگر ی یکی از معاونین امنیت به نفع کمپنی سوپریم امضا وزیرداخله را جعل کرده بود اینها به فکر خود هستند به فکر وطن ومردم نیستند پولیس هست که مردانه در مقابل اشرار می جنگد وشهید میدهد افتخار کمائی میکند
(( ر ))


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است