از حنیف اتمر بیشتر بدانید !
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۴/۶/۳ کد خبر: 101365 منبع: پرینت

در اين اواخر حنيف اتمر مصروف ساخت و ساز تيم هاي فسبوكي و تبليغاتي مي باشد که قرار راپورهاي دقيق ايشان تا به حال ٣ تعمير را در منطقه كارته ٤ و كارته ٣ و يك تعمير را هم در شش درك به کرایه گرفته است، همچنان نامبرده به تعداد ٧٥ تن را به مدت معاش ٢٠٠ تا ٣٠٠ دالر امريكايي استخدام نموده است كه این افراد در چندين بخش مختلف فعالیت می نمایند.

همچنان روز گذشته حنیف اتمر به تعداد ٢٠ تن از جوانان مشرقى را در يكى از دفاتر بيرون از كارش دعوت نموده و به اين جوان وظايف خاص در ساحات مشرقى سپرد و همرمان ٢٠ هزار دالر را براى ايجاد دفاتر در سه ولايات مشرقى پرداخت.

١- ايجاد تفرقه و تعصب میان اقوام پشتون بخصوص ایجاد تفرقه میان قوم دراني و غلجايي و دامن زدن به مسايل سمتي و منطقوی به طور مثال ایجاد مخالفت ها میان لوى قندهار با لوى پكتيا و مشرقي جهت حفظ قدرت خویش در حکومت و مابعد.

٢-ايجاد اختلافات قومي در شمال بين اقوام تاجيك و ازبيك، هزاره ها و پشتون ها.

٣- سعی و تلاش جهت بد نام ساختن بعضي از چهره هاي ملي كشور.

٤- تحت تاثير درآوردن شوراي ملي.

البته از دفاتر كه در كارته ٤ و ٣ ايجاد شده است ، به خاطر مداخلت در أمور شوار هم استفاده می شود.
شاید خواننده گرامی فکر کند که آقای حنیف اتمر این همه پول جهت این مصارف گزاف را از کجا به دست میآورد؟
در جواب باید گفت که موصوف این پول را ماهانه از دفتر جنرال كمبل به دست مياورد، به نام مشاوران در أمور مختلف دولتي و استخدام بعضي افراد مسلكي.

آقای أتمر در برنامه ريزي، پروپوزل نوشتن و از كدام مدرك آن پروژها را تمويل كند بسيار زيرك و ماهر است، چون كارمند رياست ٣ خاد داكتر نجيب بوده و يك پاي خود را نيز در جنگ جلال آباد عليه مجاهدين از دست داده است و بعد از فرار به پاكستان روابط خود را با اي اس اي تنظيم نموده و بعداً با استخبارات انگليس بسيار روابط تنگاتنگ را ايجاد نموده است.

همزمان از اين دفاتر گمنام و بي لوحه به خاطر منسجم نمودن افراد كه همفكر و هم نظر ايشان است استفاده خواهد شد و بازهم سوال ایجاد خواهد شد که روی کدام دلیل و چرا اینها بين اقوام شريف تاجك و ازبيك ، پشتون و هزاره مان مي خواهند كه تفرقه ايجاد شود؟

جواب واضح است، چون گفته اند که تفرقه بینداز و حکومت کن، همچنان باوجود اتحاد و اتفاق اقوام با هم برادر، داعش و طالبان هيچ زماني در افغانستان و بخصوص در شمال خود را در آمن احساس نخواهند كرد و به بيرون از مرزهاي افغانستان فعاليت هاي خود را گسترش نخواهند بخشيد. داعش يك پديده جديد نيست، اما طالب، القاعده و افراد مسلحه غير مسوول كه در طول سيزده سال مردم ما را چور و چپاول كردند، مي باشند.

پس از پروژه طالب و القاعده حالا داعش پروژه اصيل انگليس كه تمويل كننده آن امريكا مي باشد و براي نا امن ساختن چين، روسيه، هند، تركيه، ممالك آسيای ميانه و بعضي ممالك ديگر از آن كار گرفته خواهد شد، چون افغانستان در نا آمني بسر مي برد پس افغانستان بهترين بستر و لانه براي فعاليت ها و جابجا نمودن داعش بوده مي تواند.

اتمر شخصي زيرك است و در طول سيزده سال گذشته هيچ شخصي از زندگى مرموز وى خبر ندارد و در طول چندين سال گذشته خانم و فرزندانش در تاجيكستان به سر مي بردند و دو ماه مي شود كه از آنجا به انگلستان نقل مکان كرده اند تا باشد در آنجا در امن به سر ببرند.

بعد از به كار آمدن حكومت وحشت ملى اوضاع سياسي ، اقتصادي و امنيتي روز بروز رو به وخيم شدن روان است و در شمال كشور به داعش و طالب كاريدورهاي جنگى داده مي شود، به بارها به نيروهاي امنيتي کشور در جريان جنگ از آدرس شوارى امنيت ملي و دفتر مقام رياست جمهورى دستورات صادر مي شود كه نيروهاي امنيتي بايد عقب نشيني تكتيكي انجام بدهند و بعد از عقب نشيني ما شاهد سقوط ولسوالي ها متعدد بوده ايم.

حنيف اتمر تمام امورش را بسيار خاموشانه و مرموزانه به پيش مي برد و كوشش دارد تا باداران اصيل خويش را خرسند نگاه دارد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام افغانپیپر عزیز
تاریخ دربرابر این ایجنت قضاوت خواهد کرد مردم افغانستان تمام اوضاع واحوال را به دقت نظاره میکنند خون میلیون ها افغان در ګردن این شخص مرموز معیوب است توافق نامه امنیتی را چرا به صراحت امضا کرد دل این... سر مردم افغانستان به این زودی یخ نمیشود تمام برنامه ها از طرف این خاین عیسوی مشرب رهبری میشود افسوس که داود خان زنده نیست در ظرف ده دقیقه اعدامش میکرد و مردم را از شر این ویروس که در هر دوره ازحکومت بطور مرموز جا میګیردخلاص میکرد

>>>   گپهای شما با سوابق حنیف اتمر دقیق است

>>>   انسان درزنده گی امکان دارد مقام وموقف وساحه را موقتی بدست بیاورد ولکین کوشش کند خود فروش نباشد به نطر من تاکی در وطن مان بعضی خصلت های منفور نداشته باشی به مقامی نمیر سی
محمدخان حیران از تخار

>>>   هر کسی که مطالب فوق را نوشته است همه دورست میباشد من این خاین ملی از مدتی ۲۰ سال است که میشناسمږ صر یک موضع را اضافه می نمایم در شروع این وطن فروش مدتی ۱۲ سال از ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۰ جاسوس دولت ناروی بود بعدا حکومت ناروی او را به دولت انګلیس معرفی کرد

>>>   میگویند جناب اسحق اتمر مامای جناب حنیف اتمر که در بخش همبستگی وزارت انکشاف دهات مشاور است در مشاوریت امنیت ملی هم مشاورخود اتمر صاحب است وهم استاد دانشگاه است در انکشاف دهات ومشاوریت امنیت معاش دالری میگیرد
( ر )

>>>   هرگونه اتهام به افرادبدون محکومیت دردادگاه قابل پی گیری قضایی است وازتگاه شرعی وخصوصااخلاقی بداست .ماارتباط یکایک دولتمردان گپ وتهمت می شنویم وخاددی بودن و گرایش کمونیستی اتمررابارهاشنیدم شاید توبه کرده .لکن دولت وپارلمان یک نگاه نظارتی بسیارقوی برسوابق مزراومدیران بلندمرتبه داشته باشندچراکه سلامت اخلاق مهمترزتخصص است مانندشهرمعروف
چودزدی باچراغ آید گزیده تربردکالا!!
شیوه کاندیداحتمالی بلخ

>>>   اتمرنامه
و ای ازروزیکه اتمر بهر ما رهبر شود
کار این ملت خراب و باز هم ابترشو د
سالها آدم کشی کرد بهر روسها
لیک یکباره از آن سو بهر مالید رشود
در زمان سلط روسها به مردم هرچه کرد
از شکنجه تا به اعدام ، تا که او چا کرشود
پای لنگش هست نشان ذلت ورسوائیش
باشد رسو ا نزد مردم تا که عمرآخر شود
گرهزاران نو ع نقاب بررخ کشند این قاتلان
مردم مظلوم را سخت است تا با ورشود
حزب حق را کی بود شایسته رهبر کافری
بالاخص اتمر که کفرش ضامن اسفل شود
حزب حق را حق پرستی باید اندر راس کار
تا عدالت هم بدستش جامعه گستر شو د
مو لو ی حقگو بگو حق را که دنیا رفتنیست
روزی هم دنیا بد ست حق تمام آخر شود

>>>   بهتر همه کسانیکه در مورد شان معلومات دقیق دارند از این طریق به آگاهی همیهنان برسانند.

>>>   حنیف اتمر که خودش مشاور است (27) مشاور نابکار دیگر را استخدام نموده زمانیکه شبکه های اجتماعی حقایق را به نشر میرسانند اتمر میگوید که زار های محرم را رعایت نمیکنند وقتیکه خیانت تو افشاء میشود نام آن را (راز های محرم ) می گذاری. تو مشاور امنیت ملی هستی هزاران راکت ازپاکستان به کنر نورستان بالای مردم فیر می شود خاموش هستی .زمانیکه یک حقایق نشر میشود مصروف کار با خبر نگاران میشوی؟؟؟ آیاء ؟ وظیفه شورای امنیت کار با خبرنگاران است؟؟؟؟؟؟؟؟
وهاببغلان

>>>   خوب است که نو این چوچه انگلیس را شناختید

>>>   حنیف اتمر یکی از مهره های خطر ناک علیه اقوام غیر پشتون است.

>>>   فجایع حنیف اتمر در این سزمین بی شمار است مخصوصا در دروده وزارت داخله از دوره وزارت معارف ....... این سوالاتی اند که ثبت تاریخ شده اما چه بیشرمانه روی در روی این ملت مظلوم نگاه میکند و در دستگاه دولت کار میکند ... آه این ملت دامنگیر همچو اشخاص است..

>>>   من یک افسر پولیس هستم سی و یک سال قبل لیسانس خودم را اخذ کردم در رشته نظامی و این مشاور امنیت ملی را خوب می شناسم.
روزی که این اقا به وزارت امور داخله تعیین شد با گرک های تعلیمی همه تالار و شعبات وزارت را بررسی کرد. مدیرت های مختلف را از ساختمان مربوط به ریاست دفتر وزیر بیرون و در دفاتر دیگر جابجا کرد.

تنها تخت خواب را برای خودش صد و هشتاد هزار افغانی خریداری کرد و خانم هلی را سکرتر خودش و همسر خانم هلی که را در کنار رییس دفتر خودش مقرر کرد. گرچه رییس دفتر وقت جنرال ضیا بود اما صاحب اختیار غرزی همسر هلی بود.

تعنییات بی مورد و غیرمسلکی را نجام داد. هشتاد نفر را باخودش از وزارت تعلیم و تربیه به این وزارت اورد با معاشات زیاد به اسم اجیر باالمقطع تعیین کرد که همه افراد ان به کارهای شاقه مشغول بودند.
دخترانی زیبا را بدون درنظرداشت مسلک و دانش و تحصیل به دفتر 119 تعیین کرد.

این فرد در زمان حکومت نجیب عضو امنیت دولتی بود که در جنگ جلال اباد زخمی شد و خودم هم در همان جنگ اشتراک داشتم و با کندک دفاع از انقلاب رفته بودم. بعد اینکه از پس وزارت داخله خانه نشین شد و برای حامد کرزی پیشنهاد نوشت که مخارح این هشتاد نفر که همرایش از وزارت تعلیم و تربیه امده بود باکرابه منزلش که انوقت از جانب دولت پرداخت می شد ماهانه سه هزار دالر امریکایی بود و نوشته بود که من در مدتی که وزیر داخله بودم باتروریست ها درگیر بودم بابت این حامد کرزی حکم داد تا از بودجه وزارت داخله همه مخارج این فرد پرداخت شود.

متاسفانه حامد کرزی چه ... ای بود که چنین افراد را از کجا اورد و به اینجا رساند چرا هلی سکرتر اتمر بود ایا تحصیل داشت مسلکی بود نه اصلا فقط زیبا بود و زیبا همسرش غرزی که همانند اتمر به اسم همسر بود و بس دلم بدرد است اما می دانم راه هم نیست که ارزوی مردم بیچاره ما را بجا کند همین اندازه می گوییم که پیامبر عزیز ما گفته روزبدتر می شود نه بهتر نه تنها اتمر بلکه باید گفت کسی که اتمر را تعیین بست کرده به این پست مهم ایا بفکر دختر و پسرش است ... بفکر مردم بیچاره عرق زده و لباس کهنه چهره های ناتوان و شکم گرسنه مردم ما می اندیشد نه اصلا اینطور نخواهد بود.

تنها راه بیرون رفت به نظرمن لطف خداوند ج بزرگ و اراه مردم است اگه هموطنان ما دنباله رو اینچنین اشخاص نباشند ایا اینها می توانند به سرک ها بیرون بیایند اصلا نمی توانند چنانچه نورمحمد تره کی رهبر خلقی ها گفته بود که زور مردم زور خدااست. امید روزی بیایید که چنین اشخاصی را بجای ابراز خطاهای شان به قفس اهنی سر هر چهاراه بجزای شان رساند.

به امید چنین روزهای
>>>   آنچه بمردم ما بیشتر قابل تشویش است سقوط ولسوالیها باتلفات ده هاتن ازفرزندان رشید این وطن است.زمانیکه تمام سلاح ها ومهمات بدست طالبان افتید باز دوباره برای بدست آوردن آن بازهم ده ها تن از فرزندان وطن به شهادت میرسند.بیشتر تصور میرود که بهمین شکل طالبان ازنگاه سلاح ومهمات اکمال میگردند.آیاامکان ندارد حینیکه ولسوالیها درمحاصره قرار میگیرند به آنها کمک رساندتاسقوط نکنند ازیکطرف ازتلفات انسانی جلوگیری بعمل می آیدوازجانب دیگر سلاح ومهمات بدست دشمن نمی افتد.حدث زده میشود که کاسه ای زیرنیم کاسه است که همان اکمالات دشمن ازینطریق میباشد.

>>>   حنیف اتمر چوچه شیطان بزرگ (انگلیس) است... شخص در دولت اختلاف ملی است. امروز اکثر هویت آن را به یقین می شناسد.جاسوسی است چند سره ! جاسوس پاکستان،انامریکا و اسرائیل است. ناقص الاعضا است و عقده ای عمل می کند. متل معروفی است که می گویند: وقتی در میدان کسی نباشد بز نام خود را عبدالکریم می گوید. در وطن ماهم چنین شده است.وقتیکه جامعه رهبر نداشته باشد هر ...حود را رهبر می خواند و بر ملت خود را تحمیل می کند. گاهی کور رهبر می شود و گاهی هم لنگ! افسوس به حال این ملت خاموش و بی زبان و بی حرکت که سالها بر فرقشان می کوبند و سر کوب می کنند و هیچ نمی پرسند که چرا؟ چنین ملتی را حقش چنین است و بس .مثلیکه این ملت به غلامی خلق شده است!.....
ف.ش -کابل

>>>   حنيف اتمر را از نزديك ميشناسم ادم با وجدان صادق و خدمتگار وطن خود ميباشد

>>>   من دقیق خبر دارم
پسر کاکایش بنام بهرام اتمر که اصلآ شاپور نام دارد کم از کم هفته دوبار به جرمنی ودوبی سفر میکند هربار موتر موتر بی نام ونشان در زیر طیاره پاینش میکند وازهمانجا راسآ نزد حنیف اتمر میرود درجرمنی یک مرکز تحقیقاتی انگلیسی است که اکثرآ شاپور نام درهمانجا میباشد

>>>   برادر تو حنيف اتمر را نشناختي بلكي اتمر خائين تو را شناخته ..اما تابه كي يك روز ني يك روز خداوندج خائينين وقاتلين خود فروخته شده خارجي ها را به اين ملت مظلوم آشكار ميسازد ودرآن وقت اين خائينين نه عزت داشت ونه جاي ودر مقابل همه روسيا خواهد شد ....؟
(هادي ) مزار

>>>   یک گروپ از خادیست های اتمر صاحب دریکی از وزارت خانه هاست که موتر های شخصی مامورین را سرقت میکنند

>>>   بــه ( ف .ش
در حکومت عراق دو سه بست فرعی حکومت ایجاد کرد تا بدینوسیله بتواند نوری المالکی را معاون رئیس جمهور بسازد مردم عراق تظاهرات کردند تا این بست های فرعی دوباره لغو شد اما درافغانستان هرکس برای خود ده ها مشاور تعیین میکند همه خاموش هستنداگر کسکی چیزی نوشت میگویند اسرار دولتی افشاشده !!!

>>>   این پول ها از پول های بی پشتوانه امریکاست که نه چک ونه اکونت ونه کدام حسابی بر افراد مورد نظر خود توزیع میدارند تا به اهداف خاینانه خود در کشور های که خود پرابلم ایجاد کرده اند خصوصا"در افغانستان باعث فساد اداری وتخریب اهداف ملی کشور ها میشوند (پول های بی تول )

>>>   اتمر صاحب ... ثابت ساختی که لغمانی هستی!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است