10 روش ساده برای جانشینی ملاعمر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۴/۵/۱۵ کد خبر: 100328 منبع: پرینت

در این وضعیتی که ملا اختر منصور به کله ملا یعقوب می زند و سید طیب آغا جناب ملا منان را قبول ندارد و همه به جان هم افتاده اند تا جانشین ملاعمر شوند؛ بحث کردن در این مورد کمی مشکل است اما اگر شما هم علاقمند هستید جانشین ملاعمر شوید؛ زیاد نگران نباشید با چند روش ساده اما تضمینی می توانید به جانشینی ملاعمر برسید:

1- تلاش کنید کسی شما را نبیند اما شما می توانید همه را ببینید. صدای شما را هم کسی نشوند، اثری از شما نباشد، یا کر باشید کور نباشید یا کور باشید کر نباشید، در برخی مواقع میتوانید لنگ و معیوب و فلج باشید تا میزان جانشینی شما را بیشتر بسازد. حتی اگر شلرلوک هلمز هم بخواهد در مورد شما تحقیق کنید یکدفعه ببیند که در آن دنیا در بین یک هزار مار و گژدم قرار دارد.

2- همیشه به کشتن فکر کنید. اگر به زنده بودن کسی فکر نمی توانید بکنید جانشین خوبی برای ملاعمر باشید، برای راحت کشته شدن دیگران و قصابی کردن هزاران موجود دو پا می توانید همه را غیر از خودتان کافر بدانید.

3- دقت کنید همه چیز را حرام اعلام کنید؛ از عکس سه در چهار تا رادیو و دیش آنتن و فیسبوک و یوتیوب؛ اما برای خودتان جواز شرعی دارد. مثلا کسی که مطلب مرا لایک می کند و یا نظری می دهد می توانید حرام اعلام کنید اما اگر خودتان می خواهید عکسی بگیرید فقط یک تصویر سیاه و سفید سابقه از دوران قرن هجده بگیرید و آن را به برای 15 سال در همه جای کره زمین نشر کنید تا بدنه های نظام و مخالفان تان به لرزه در بیاید.

4- شما حق دارید بعنوان جانشین ملاعمر از رختخواب مردم تا داخل تنبان ملت وارد شوید و زیر بغل هایشان را مورد بررسی همه جانبه قرار دهید و از ازدیاد موهای زاید زیر ناف و زیر بغل به مراجع امر به معروف و نهی از منکر امر کنی که آنها را نهی کنند.

5- یک عبدالحکیم مجاهد داشته باشید تا مجهز به استفاده از فیسبوک و ویبسایت و وایبر و تانگو و تویتر و واتساپ باشد تا همه بیانات شما را نقطه به نقطه بعد از تصویب شورای کویته به مردم افغانستان ابلاغ کند.

6- بعنوان جانشین ملاعمر همیشه تلاش کنید ریش تان نیم متر باشد و اکر ریشی نداشتید می توانید از لندی کوتل پاکستان یک ریش مصنوعی خریداری کنید و آن را در مواقع ضرورت به صورت مبارک بچسپانید.

7- به همه زنان؛ چه مذهبی باشند و چه فمینیست چهار آتشه چادری پوشیدن را اجباری کنید و فقط شما حق دارید بیرون و داخل چادری را مورد تفتیش قرار دهید که آیا از جنس چادری های چین دار پیشاوری است یا از مندوی کابل صادر گردیده است.

8- همیشه گمنام باقی بمانید ولو در کنار آبشار نیاگارا باشید و یا هم در سواحل زیبای دریای کاراییب. کوشش کنید تصاویری که در واشنگتن، مسکو، اسلام اباد، تل آویو، لندن و یا برلین در شرایط بسیار زننده و یا در دیسکوتیک های مختلف گرفته اید محو کنید و یا پیش ننه ملا یعقوب بگذارید تا افشا نشوید.

9- وقتی برای شما اعلام کردند که شما مردید ناراحت نباشید شما اصلا وجود نداشتید که بمیرید؛ بدون نگرانی در این دنیا و یا آن دنیا چکرتان را بزنید و خوش باشید و در آخر عمری از پول تقاعدتان استفاده درست کنید.

10- شما می توانید دو سال قبل بمیرید، بعد دوسال بعد همه از مردن شما با خبر شوند و در نتیجه همه دنیا بگویند ما دو سال قبل از مردن شما با خبر بودیم در حالی که شما یا در همان چهارده سال قبل مردید و خودتان هم حس نکردید و یا اصلا نمردید و فعلا به ریش همه کسانی که مردنت را تجلیل و تقبیح می کنند می خندید.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روش ساده تر برای جانشینی ملاعمر فقط ۱ دقیقه با یک استخاره
صبغت الله مجددی الان وقتشه استخاره شان الان به درد میخورد
جاغوری

>>>   یک شرط دیگر را هم باید داشته باشید و آن فراطیت و تندروی بحد ....از جنس پشتونیزم است.
قدرت هلمند

>>>   هاهاها دستت درد نكند مهدي ثاقب، هيج كدامش از حقيقت دور نيست در باره ان مرتد!!!

>>>   برادران وخواهران هم وطن سلام!
آقای ثاقب خیلی تیراندازه ماهری هستید با این نوشته خود اشرف غنی را به آلمان و عبدالله عبدالله را به مصر سوق دادی میگویند هر دو شوق کاندید شدن به پست نام برده هستند!
عبدالله از هواده

>>>   اگــــــــــــر جور آمد شان نشد جان کــــــــــری را دعوت کنند تا مشکل را یکسره سازد .خداکندآنها هم یک رهبر ویک رئیس اجرائیه تعیین کنندتا درهیچ موردی باهم توافق نکنند واگر بخواهند در جائی جنگ براه اندازند برای تعین قوماندان زمان جنگ هدف جنگ تا آن دو باهم به توافق برسند شش ماه میگذرد واز طرفی هرکدام شان بیست مشاور برای خود انتخاب کنند تا از تعداد جنگجویان شان کاسته گردد واین به نفع ماست
( ر )

>>>   گرچه من پشتو نیستم ولی همه مردم پشتون هم طالب نیست بلکه عده معدودی که متأسفانه فکرشان را شستشو دادند طالب شده وآدمها بیگناه را میکشند پس عادلانه قضاوت کنیم.
نادرشاه

>>>   چی رخشندی در این مملکت جریان دارد مردم افغانستان از چی بدانند که ملا محمد عمر مرده اند واگر ملا محمد عمر مرده باشد طالبان یک ملا عمر دیگری را تعین کرده وبیشتر باعث درد سر مردم افغانستان خواهد شد چون همه دست های خارجی ها است

>>>   دوستان مغز تانرا آب نکنید بعد از این جان خور ملا ابوبکر مردار خور میآید
ولی شرط آن است که (دغه )بگوید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است