حکایت نصیحت اشرف به عبدالله و سران
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۴/۵/۱۲ کد خبر: 100129 منبع: پرینت

اشرف غنی در ویدیو کنفرانسی که در ارگ داشته است خواست مثل لقمان حکیم کمی نصیحت کند؛ به همین خاطر به داکتر عبدالله و دیگر سران حکومت گفت که هر کدام تان یک چوب را بشکنید. داکتر عبدالله خندید و گفت: نصیحت های لقمان حکیم را کپی نکن از خودت چه داری؟ صلاح االدین ربانی هم چشمانش را خیره کرد و گفت: پدر مهربانم شهید ربانی بزرگ خودش تمام نصیحت ها را برای ما کرد، نیازی به نصیحت های شما نیست.

حنیف اتمر یک چوب خلال دندان را گرفت و گفت این چوب مشکوک را برای تثبیت استخباراتی می خواهم به انتلیجنت سرویس ارسال کنم که قابلیت شکنندگی اش چقدر است؟ سرور دانش با خونسردی کامل تمام نصایح لقمان حکیم را به فیسبوک اشرف غنی ارسال کرد و گفت من تا حالا چهل بار این نصایح را خواندم و چهل بار تعمُق کردم اما چیزی حاصل نکردم. علومی وزیر داخله هم خودش چوب شده بود و چیزی نمی گفت و دیگران هم به نوبت یک چیزی به هوا فرستاندند.

در آخر اشرف غنی که ناامید از این جمع و جماعت شده بود گفت: پس نصیحت من را به جنرال دوستم برسانید که برود یک چوب بشکناند. جوابی از آخر مجلس رسید که می گفت: جنرال دوستم فعلا در شمال کشور رفته و چیزی چوب و آهن و طالب و تروریست را در حالت شکستاندن است و اگر همینطور پیش برود نصف افغانستان را می شکند.

اشرف غنی از خیر نصیحت و چوب و جلسه ویدیو کنفرانس گذشت و با خودش گفت: با این موجودات باید کره مریخ را تصرف کنم.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هاهاها جالب بود جناب ثاقب
افغانیار

>>>   آن چوپ را باید با همه بشکنین دست تنها قادیر به شیکتن نسیت
محمد علی نظری

>>>   اگر چوب دست های رئیس ومشاور ووزیر دفاع را هرسه یکجا کنی آی اس آی می شکناند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است