دانشگاه پیام نور ایران در کشور معیاری نیست!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۴/۵/۱۱ کد خبر: 100080 منبع: پرینت

دانشگاه پیام نور ایران در افغانستان غیر معیاری فعالیت می نماید.

وزارت تحصیلات عالی به دانشگاه خصوصی پیام نور هشدار می دهد که فعالیت هایش را در ولایت های بلخ و هرات متوقف سازد.

در خبرنامه ای که از سوی این وزارت به رسانه ها فرستاده شد آمده است، در صورتی که این دانشگاه در توقف فعالیت شعبات اش در این ولایت ها اقدام ننماید این موضوع از طریق نهاد های عدلی و قضایی پیگیری خواهد شد.

به نقل از خبرنامه، دانشگاه پیام نور حتی نتوانسته است فعالیت هایش را در شعبه مرکزی اش در کابل نیز معیاری سازد.

قاری زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا جای تاسف است که دانشگاهی با کیفیت خیلی پایین به کشور ما بیاید . و ما نتوانیم بگوییم برو. ولی در ایران شما حتی یک مؤسسه خیلی کوچک و یا یک مدرسه تحصیلی افغانستانی مجوز ندارد. و ......... تاسف.

>>>   معیار ها در سایردانشگاه های خصوصی اینست که دانش آموز صرف از پرداخت فیس مسئولیت دارد ودانشگاه از دادن دیپلوم دیگر چیزی در بین نیست وقتی فارغ شد اگر فرصت داشت درکورس سواد آموزی شامل گردد تا سوادش تکمیل گردد
( ر )

>>>   قاری زاده ....!!!!!
ولا اگر این دانشگاه معیار های لازم برای تدریس را نداشته باشه خوب باید اول تذکر چند باره و بعدش تعطیل بشه نه اینکه از همین اول به دنبال تعطیلی آن برود این به دان معناست که مسئله دیگری غیر از این در پشت پرده در کاره . مثل این دانشگاه دانشگاه های دیگری هم وجود داره که شاید معیارهای لازم را نداشته باشه . از لت کوب کردن داشنجویان و بی کفیتی تدریس آنهاست اما من طرفدار پیشرفت و اینکه این دانشگاه ها باید معیار های لازم و عالی را داشته باشه
جاوید

>>>   دانشگاه پیام نور نمی تواند دانشگاه خوبی برای افغانستان باشد . بهتر است ایرانیان برای خود از این دانشگاه استفاده کند . ملت افغانستان هیچ نیازی به دانشگاه بیگانگان با افکار بیگانگان ندارد .
تشکر حبیب الله یوسفزی

>>>   افغانی را چه به دانشگاه و تحصیل.افغانی دکترای قاچاق و تولید افیون و تروریسم در دنیا دارد نیاز به علم دیگری نیست!!!!

>>>   تروریست یوسفزی راست می گوید.... باید دانشگاه پیام تروریسم در افغانستان تأسیس شود...افغانستان را چه به نور؟!!

>>>   آقا یاخانمی که اسمتو ننوشتی حتما ایرانی هستی از کدوم دهات ایران هستی که این طوری مغرورانه صحبت می کنی وچی باعث شده بااین لحن زشت صحبت کنی به چیت می نازی اگه افغانستان افیون درست می کنه.... شما به فکرخودت باش مواد افغانستان مشتری هایی مثل شما داره که تولیدش زیاد شده اگه شماعالم تشریف داریدمواد استفاده نکنید چرا استفاده می کنید منت شو سر افغانستان که افغانستان مواد تولید می کنه جنبه زندگی سالمو ندارید معتاد وبنگی هستید چه ربطی به افغانستان داره نخر بااین دانشگاه های درپیتی تون جمعش کنید شمایی که زمان شاه اختیار .... هم نداشتید حالا شاخ شدیدبه برکت خمینی از نوکری آمریکا امدید بیرون حالا با افغان ها این طوری صحبت می کنید اونم سایتی که خبر های افغانستان نشر می شه ....

>>>   دانشگاه پیام نور هرچه باشد از خیلی دانشگاه های افغانستان بهتر است این یک حرکت سیاسی است

>>>   دخالت های بین مرزی اگر نباشد فکر ودانش مردماناین کشور در جهان کم نظیر است مانند غیرت وشهامت ودالاوری شان ولی افسوس که کور دلان تاریخ و.... های دست انداز ما را نمیگذارند که مردم وکشور ما به پیشرفت وترقی نایل گردد با انهم باوصف تمام جنگهای تمام عیار دشمنان این کشور از استقرار حکومت جدید که زمینه نسبی بمردم ما در راهپیشرفت علم ودانش وفنون تکنالوجی عصری در تمام رقابت های که در بعضی کشور ها راه اندازی شده وده ها کشور در ان اشتراک کرده بودند اولاد این وطن با تبارز لیاقت شان مقام اول را حایز گردیده اند ودربخش سپورت وورزش هم در مدت زمانی کمی خود را بجایگاه مطلوب رسانده اند باید علاوه کرد که قاچبران ممالک بیگانه وکشور های همجوار بخصوص پاکستان بادر نظر داشت شرایط جنگی کشور ما در زرع وکشت وترافیک ان دست دارند ونام کشور ما را بد ساخته اند وجنگ در کشوذر ما واعزام ترورستان از طریق سرحدات باز و طولانی کشور ما با همسایه جنوب شرقی وطن ما ب همین منظور است که انها را اموزش وتمویل وتجهیز میکنند وبغرض اعمال ترورستی بجان مردم ما روان میکنند تا ما را بد نام سازند باید قبل از اتهام علت وانگیزه انرا جستجو کرد بعدا اتهام را وارد کرد.

>>>   خدا را صدها هزار مرتبه شکر که این دانشگاه تعطیل شد.
وقتی با پول بادآورده و بی‌صاحب ملت ایران بروی داخل کشور بیگانه دانشگاه احداث کنی نتیجه‌اش همین می‌شود.

>>>   بهتر هست افغانستان سیل ورود شهروندان خود به دانشگاه های بی‌کیفیت داخل ایران را هم متوقف کند چون ایران شديداً دچار کمبود فضای آموزشی هست و بسیاری از ایرانی ها حتی توان قبولی در دانشگاه پیام نور در شهر خودشان را هم ندارند و مجبور هستند کیلومترها دور از خانواده و در استان های دیگر تحصیل کنند.

>>>   احتمالاً وزارت تحصیلات عالی از عربستان سعودی اندکی رشوه دریافت کرده تا دانشگاه های ایران در افغانستان را تعطیل کند. دانشگاه به جز هزینه هیچ سودی برای ایران ندارد.

>>>   ببخشید برای رضای خدا که دانشگاه باز نکردید حتمامنافعی دارید گربه که محض رضای خدا موش نمی گیره
لطیف

>>>   دانشگاه پیام نوری که شهریه اش صدهایورودرقسمت ماستری است !وحتی دربلخ کتاب تحویل می دهدووهیچ کلاسی وصنفی واموزشی ندارد چطورمعیاری است !!!
دردرجواب دروغ پردازی برخی نظردهندگان.... بگویم امسال ظرفیت دانشگاه های ایارن ازشرکت کنندگان بیشتربود وحتی کسانی که درامتحان کانکور شرکت نکرده بودندانتخاب رشته کردند!!!اماافغانهاکماکان باید شهریه بدهندواقامت خودرالغوکنندوبعدواردداشگاه ایرانی هاشوندوحتی باقبولی کانکور دوبن شرایط مذکور حق خواندن ندارندیعنی استعمال حق تحصیل درسیاست بازی .
شیواکاندیداحتمالی بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است